Από 2-6 Μαϊου το τέστ του ΣΔΚΘ για τα προστάζ


Από τις 2 μέχρι τις 6 Μαΐου θα πραγματοποιηθεί το τεστ για τους διαιτητές οι οποίοι είναι υποψήφιοι για τα προστάζ 2011. Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΣΔΚΘ επισημαίνει ότι οποιοσδήποτε από τους συμμετέχοντες δεν περατώσει με επιτυχία το παραπάνω τεστ, θα τεθεί αυτομάτως εκτός διαδικασίας συμμετοχής στα προστάζ. Η ακριβής ημερομηνία, η ώρα διεξαγωγής και το γήπεδο θα ανακοινωθούν εγκαίρως.

Δημοσίευση σχολίου

1 Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Tι ειναι το τεστ ΠΡΟΣΤΑΖ και ποιοι διαιτητες συμμετεχουν σ αυτο?