Συνεχίζει στη Βούλα η Ντέμο-Η πρώτη της δήλωση

 

Ο Πρωτέας Βούλας ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας του με την αθλήτρια της γυναικείας ομάδας, Μαρίνα Ντέμο για τη νέα αγωνιστική χρονιά.

 

Όπως δήλωσε η Μαρίνα: «Είμαι πολύ χαρούμενη που θα βρίσκομαι για άλλη μια χρονιά στην οικογένεια του Πρωτέα, ευχαριστώ τους coaches και το staff για την εμπιστοσύνη και ανυπομονώ να προπονηθώ για να δείξω τον καλύτερο μου εαυτό στο παρκέ!»

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια