Από τον Εθνικό Λαγυνών
πήραμε την παρακάτω ανακοίνωση:
«Η φετινή σεζόν
ολοκληρώθηκε, αφήνοντας πίσω της ακόμη μία μεγάλη προσπάθεια και πολλές στιγμές
που μας γεμίζουν περηφάνια.
Για δεύτερη συνεχόμενη
χρονιά και τρίτη συνολικά, ο Εθνικός Λαγυνών συμμετείχε στο Ειδικό Πρωτάθλημα
Ανόδου για τη Γ’ Εθνική, αποδεικνύοντας πως ανήκει σταθερά ανάμεσα στις ομάδες
που πρωταγωνιστούν. Μπορεί ο στόχος να μην επιτεύχθηκε φέτος, όμως η πορεία μας
επιβεβαίωσε για ακόμη μία φορά τη δυναμική του συλλόγου, τόσο στη Θεσσαλονίκη
όσο και πανελλαδικά.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε
κάθε αθλητή μας ξεχωριστά για την αφοσίωση, το πάθος και τις θυσίες του, καθώς
και στους προπονητές μας για τη σπουδαία προσπάθεια, την καθοδήγηση και την
καθημερινή δουλειά που κατέβαλαν καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς.
Κλείνουμε τη σεζόν με το
κεφάλι ψηλά και το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον. Γιατί το τέλος μιας διαδρομής
είναι πάντα η αρχή της επόμενης».

















0 Σχόλια