Ο Αμύντας ανακοίνωσε την
ολοκλήρωση της συνεργασίας του με τον προπονητή Γιώργο Βελτσίστα, ο οποίος
αποχωρεί από την τεχνική ηγεσία της γυναικείας ομάδας.
Ο Γιώργος Βελτσίστας
ανέλαβε την ομάδα στα μέσα της προηγούμενης αγωνιστικής περιόδου και συνέβαλε
καθοριστικά στην προσπάθεια του συλλόγου, βοηθώντας ώστε να επιτευχθεί ο
βασικός στόχος της παραμονής στην Α1 Γυναικών.
Ο Αμύντας τον ευχαριστεί
θερμά για την προσφορά και τη συνεργασία και του εύχεται καλή συνέχεια με υγεία
και επιτυχίες σε κάθε επόμενο βήμα της καριέρας του.

















0 Σχόλια