Την τρίτη θέση και το
χάλκινο μετάλλιο στο 37ο Πανελλήνιο Κορασίδων που ολοκληρώνεται σήμερα
στη Γέφυρα κατέκτησε ο Παναθλητικός που επικράτησε στο ντέρμπι της Θεσσαλονίκης
του ΠΑΟΚ με 82-70.
Οι δύο ομάδες εναλλασσόταν
στην πρωτοπορία στα πρώτα αναγνωριστικά λεπτά του αγώνα. Ο Παναθλητικός
προηγήθηκε για πρώτη φορά με 8-5 ύστερα από σουτ της Βιντένοβα, όμως η απάντηση
ήταν άμεση από τον ΠΑΟΚ με 6-0 (11-8, από την Μανάβη, 3:45 πριν το τέλος της περιόδου).
Καμία ομάδα δεν μπόρεσε να
ξεφύγει με διαφορά μεγαλύτερη των τριών πόντων, με τον «Δικέφαλο» να προηγείται
για περισσότερη ώρα στα τελευταία λεπτά του δεκαλέπτου.
Το ίδιο σκηνικό επαναλήφθηκε
και στις αρχές της δεύτερης περιόδου, μέχρι να φθάσουμε στα μέσα της, όταν η
Ιτόγια με βολές έδωσε προβάδισμα τεσσάρων πόντων (32-28) στον Παναθλητικό. Ξανά
όμως άμεσα οι «ασπρόμαυρες» με 5-0 προηγήθηκαν με 33-32.
Λίγο αργότερα ήταν η σειρά
του ΠΑΟΚ να περάσει με 38-34, ύστερα από βολές της Μπεκίρι, ενώ με τρίποντο της
Παπαϊωάννου, έκανε το 43-37. Οι βολές της Μανάβη έδωσαν οκτώ πόντους προβάδισμα
στον «Δικέφαλο», όμως η Ιτόγια και η Αγγη με τον ίδιο τρόπο μείωσαν στους τέσσερις
(45-41) σκορ με το οποίο έκλεισε το πρώτο ημίχρονο.
Η αστοχία ήταν το κύριο χαρακτηριστικό
των τριών πρώτων λεπτών της τρίτης περιόδου με το επιμέρους σκορ στο 2-2. Ο ΠΑΟΚ πήρε διαφορά τεσσάρων πόντων (51-47) με
σουτ της Παπαϊωάννου, όμως στα τελευταία δευτερόλεπτα του δεκαλέπτου, ο
Παναθλητικός ήταν αυτός που προηγήθηκε με τέσσερις (60-56) ύστερα από καλάθι της
Μπουροπούλου.
Η ομάδα των Συκεών ήταν
αυτή που κρατούσε ένα μικρό προβάδισμα στην αρχή της τελευταίας περιόδου. Το
τρίποντο της Κυναμέα της έδωσε για πρώτη φορά διαφορά επτά πόντων (68-61), ενώ με
βολές της ίδιας παίκτριας το σκορ ξεπέρασε για πρώτη φορά τους δέκα πόντους (72-61
στο 35ο λεπτό).
Ο ΠΑΟΚ αντέδρασε και
μείωσε στους επτά με τρίποντο της Νικολάου, όμως ο Παναθλητικός έδειχνε πιο αποφασισμένος
για τη νίκη και το χάλκινο μετάλλιο. Ετσι τα πανηγύρια ήταν αρκετά για το
τελικό 82-70.
Διαιτητές: Χατζημπαλίδης-Ταρενίδης-Παπαγεωργίου
Δεκάλεπτα: 20-23, 41-45, 62-59,
82-70
Παναθλητικός (Ντίκας-Καμπούρης):
Αγγη 6, Μπουροπούλου 18, Σκούμα 10, Κυναμέα 10(2), Τζιβανάκη, Κουμαρά 2, Ιτόγια
29(3), Βιντένοβα 7.
ΠΑΟΚ(Μελετιάδης-Καμπίτση):
Τακίδου 6, Παπαϊωάννου 18(4), Νικολάου 3(1), Μπεκίρι 19(2), Αναστάση 10,
Τσορπίδη, Μανάβη 10, Χαντάβα 4, Βεζαλή, Γαβρή, Κανλή.
Δείτε
το στατιστικό του αγώνα εδώ
Μπορείτε να δείτε τον αγώνα εδώ
Οι δηλώσεις του μικρού τελικού
Μετά
το τέλος του αγώνα οι πρωταγωνιστές του αγώνα δήλωσαν:
Θωμάς
Ντίκας (προπονητής Παναθλητικού): «Ο ΠΑΟΚ είναι μια εξαιρετική ομάδα, που
παλεύει σε όλα τα παιχνίδια και έχει πολύ καλό προπονητή. Τα κορίτσια μας παρέμειναν
στο πλάνο, αλλάξαμε κάποια πράγματα στο ημίχρονο, έδωσαν το 100% και πήραμε τη
νίκη. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους αφανείς ήρωες του συλλόγου, που χωρίς να
φαίνονται κάνουν εξαιρετική δουλειά.
Λίσα
Ιτόγια (αθλήτρια Παναθλητικού): «Συγχαρητήρια στον ΠΑΟΚ. Αφιερώνουμε τη νίκη
στον προπονητή μας Θοδωρή Ονάσογλου που δε μπόρεσε να είναι μαζί μας σήμερα. Δεν
περιμέναμε να παλεύουμε για την τρίτη θέση, αλλά φαίνεται ότι φέτος ήταν η χρονιά
του Παναθηναϊκού και του ΟΦΗ. Παλέψαμε, πήραμε αυτό που μας αξίζει και θέλαμε
να δείξουμε ότι είμαστε καλύτερες».
Στέλλα
Μανάβη (αθλήτρια ΠΑΟΚ): «Κάναμε ένα καλό ξεκίνημα, αλλά στο δεύτερο ημίχρονο
παίξαμε λάθος, δεν δείξαμε κάποια πράγματα και δεν τα καταφέραμε».
Ολυμπία
Τακίδου (αθλήτρια ΠΑΟΚ): «Συγχαρητήρια στον Παναθλητικό. Εμείς παίξαμε λάθος,
χάσαμε τα ριμπάουντ, καθώς μας πήραν πολλά επιθετικά, δεν κάναμε καλές
επιθέσεις και δεν ήμασταν καλές στην άμυνα. Πρέπει να δουλέψουμε πολύ, έτσι
ώστε του χρόνου να είμαστε εμείς οι νικήτριες»















































































0 Σχόλια