Στον μεγάλο τελικό του 37ου
Πανελληνίου Κορασίδων που ολοκληρώνεται αύριο στη Γέφυρα, προκρίθηκε ο ΟΦΗ που
επιβλήθηκε με 69-63 του ΠΑΟΚ και θα αντιμετωπίσει στις 14:30 τον Παναθηναϊκό.
Ο ΠΑΟΚ προηγήθηκε με 3-0
ενώ ο ΟΦΗ πέτυχε τους πρώτους του πόντους με βολές της Αλεξάκη, δυόμισι λεπτά
μετά την έναρξη του αγώνα. Η ομάδα της Κρήτης συνέχισε να ευστοχεί από τη
γραμμή της… φιλανθρωπίας, όμως το πρώτο της καλάθι ήταν αυτό της Χαλαμπαλάκη με
το οποίο προηγήθηκε για πρώτη φορά με 6-5.
Το μικρό προβάδισμα των
Κρητικών συνεχίστηκε μέχρι το όγδοο λεπτό, όταν η Μπεκίρι με τρίποντο ισοφάρισε
σε 15-15. Η ίδια παίκτρια λίγο αργότερα έδωσε την πρωτοπορία στον ΠΑΟΚ, ενώ η
πρώτη περίοδος ολοκληρώθηκε με τον ΟΦΗ να προηγείται με 18-17 καθώς η Κονσολάκη
ευστόχησε σε τρίποντο.
Ο «Δικέφαλος του Βορρά»
ισοφάρισε σε 21-21 με βολή της Μπεκίρι, ενάμισι λεπτό μετά την έναρξη του
δεύτερου δεκαλέπτου, όμως ένα σερί 8-2 για τον ΟΦΗ έκανε το σκορ 29-23. Ο ΠΑΟΚ απάντησε άμεσα με 7-0
παίρνοντας προβάδισμα με 30-29 με πέντε συνεχόμενους πόντους της Μπεκίρι. Οι δύο
ομάδες πήγαν στα αποδυτήρια με τις Θεσσαλονικιές να προηγούνται με 41-36 και
την Μπεκίρι να έχει σημειώσει 25 πόντους.
Στην αρχή της τρίτης
περιόδου με την προαναφερθείσα παίκτρια να συνεχίζει να σκοράρει, ο ΠΑΟΚ πέρασε
με 47-39. Ακολούθησε ένα μεγάλο διάστημα αστοχίας και λαθών και από τις δύο
ομάδες. Στα τελευταία λεπτά ο ΟΦΗ με σερί 9-0, ισοφάρισε σε 50-50, δίνοντας
ξεχωριστό ενδιαφέρον στο τελευταίο δεκάλεπτο.
Τα εύστοχα σουτ των
Κονσολάκη και Χαλαμπαλάκη έδωσαν προβάδισμα τεσσάρων πόντων στις Κρητικιές κα
οδήγησαν τον προπονητή του ΠΑΟΚ σε τάιμ-άουτ. Η Μπεκίρι δεν είχε πλέον την
ευστοχία του πρώτου ημιχρόνου και ο «Δικέφαλος» δεν εύρισκε λύσεις στη επίθεση.
Αλεξάκη και Χαλαμπαλάκη ανέβασαν στο +8 το σκορ, τέσσερα λεπτά πριν το
φινάλε.
Δύο βολές της Χαλαμπαλάκη
έδωσαν διψήφια διαφορά στις Κρητικιές, καθώς ο ΠΑΟΚ δεν σκόραρε για σχεδόν επτά
λεπτά. Οι Θεσσαλονικιές μείωσαν σε 62-56 με την Κανλή 2:34 πριν το τέλος και σε
65-59 με τρίποντο της Μανάβη. Η Χαλαμπαλάκη σημείωσε καλάθι, ενώ απέμεινε ένα
λεπτό για το τέλος.
Ο ΠΑΟΚ μείωσε σε 67-63 με
βολές της Μανάβη, 26 δεύτερα πριν το φινάλε. Βήματα από την Χαλαμπαλάκη και δυο
άστοχες βολές από την Τακίδου. Η
Δοκιμάκη και η Αλεξάκη με βολες διαμόρφωσαν το 69-63 μέσα σε έξαλλα πανηγύρια
για την πρόκριση στον μεγάλο τελικό.
Διαιτητές: Ταρενίδης-Παπαγερίδης-Κλεπουσνιώτου
Δεκάλεπτα: 18-17, 36-41,
50-50, 69-63
ΟΦΗ (Ζερβάκη-Δελατόλας): Ξενάκη
7, Δοκιμάκη Χ. 2, Αλεξάκη 11, Γιακουμάκη, Χαλαμπαλάκη 24(2), Κονσολάκη 8(2), Τζενάκη,
Μακράκη 17.
ΠΑΟΚ(Μελετιάδης-Καμπίτση):
Τακίδου 2, Παπαϊωάννου, Νικολάου 2, Μπεκίρι 33(4), Αναστάση 2, Μανάβη 16(2),
Χαντάβα, Γαβρή, Κανλή 8(2).
Δείτε
το στατιστικό του αγώνα εδώ
Μπορείτε να δείτε τον αγώνα εδώ
Οι δηλώσεις της
αναμέτρησης:
Εφη
Ζερβάκη (προπονήτρια ΟΦΗ): «Ημουν σίγουρη για τις παίκτριές μου, με βάση τη δουλειά
που κάναμε τα τελευταία χρόνια. Τίποτα όμως δεν είναι βέβαιο. Πρέπει να βρεθείς
στην κατάσταση που πρέπει, να έχεις την ψυχολογία με το μέρος σου. Δεν μπορείς
να πεις μεγάλα λόγια. Το κεφάλι κάτω και βήμα-βήμα. Με τον Παναθλητικό δεν τα
καταφέραμε, όμως μετά πήραμε την πρόκριση στην τετράδα. Φθάσαμε εδώ και είπαμε
μπορούμε να πάρουμε μετάλλιο, κάτι που έγινε. Σέβομαι πολύ τον Παναθηναϊκό, που
είναι ομάδα με σταθερές αρχές στον χρόνο, σοβαρό προπονητή και παίκτριες. Εχουμε
όμως ήδη ένα μετάλλιο και δεν έχουμε να χάσουμε κάτι. Πάμε για αποθεραπεία, να
δούμε τι δυνάμεις έχουμε και να είμαστε αύριο αξιόμαχες».
Γεωργία
Αλεξάκη (αθλήτρια ΟΦΗ): «Ηταν ένας δύσκολος και πολύ απαιτητικός αγώνας. Ηρθαμε
εδώ έχοντας χαμηλό προφίλ, παίξαμε όπως μπορούμε και αποδείξαμε ότι αξίζαμε τη
νίκη. Θα μελετήσουμε τον αυριανό μας αντίπαλο και θα παλέψουμε για τον τίτλο».
Ευριπίδης
Μελετιαδης (προπονητής ΠΑΟΚ): «Δεν ξεκινήσαμε καλά, δεν παίξαμε καλά. Ηταν η
χειρότερη εμφάνισή μας τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Από το πρώτο τάιμ-άουτ είπα
ότι αυτό που βλέπω δεν υπάρχει και θα έχουμε πρόβλημα, παρότι ήμασταν μπροστά
στο σκορ. Συγχαρητήρια στον ΟΦΗ, έπαιξαν πεισμωμένα και παθιασμένα. Αύριο είναι
μια άλλη μέρα, θα ανασυνταχθούμε και θα παλέψουμε».
Πάγκελα
Μπεκίρι (αθλήτρια ΠΑΟΚ): «Συγχαρητήρια στον ΟΦΗ. Θα προσπαθήσουμε να διαγράψουμε
όλο αυτό που έγινε και να πολεμήσουμε για την τρίτη θέση».





















































0 Σχόλια