Υστερα από συγκλονιστικό σε
εξέλιξη παιχνίδι, ο Παναθηναϊκός προκρίθηκε στον μεγάλο τελικό του 37ου
Πανελληνίου Κορασίδων, καθώς επικράτησε του Παναθλητικού με 65-59.
Ο Παναθηναϊκος ξεκίνησε καλύτερα
και προηγήθηκε με 9-2, ύστερα από τρίποντο της Τουλούπη, 6:45 πριν το τέλος της
περιόδου. Το τάιμ άουτ του Θοδωρή Ονάσογλου αφύπνισε τις παίκτριές του, που μέσα σε ενάμιση λεπτό βρέθηκαν να προηγούνται
με 10-9 με τρίποντο της Κυναμέα.
Μέχρι το τέλος της περιόδου,
οι δύο ομάδες ήταν κοντά στο σκορ με τις «πράσινες» να έχουν ένα μικρό προβάδισμα
στη μεγαλύτερη διάρκεια του τελευταίου πενταλέπτου, χωρίς όμως ποτέ να ξεπεράσουν
τους τρεις πόντους διαφοράς.
Η αστοχία ήταν το χαρακτηριστικό
στοιχείο των δύο πρώτων λεπτών της δεύτερης περιόδου. Στη συνέχεια είχαμε ένα 6-0
από την ομάδα των Συκεών με καλάθια της Βιντένοβα, της Κουμαρά και βολές της Σκούμα
που έκαναν το 25-22.
Οι Αθηναίες απάντησαν
άμεσα με τρίποντο της Παπαευθυμίου και το σκηνικό παρέμεινε ίδιο μέχρι την
ανάπαυλα, στην οποία οι δύο ομάδες πήγαν στα αποδυτήρια με το σκορ στο 35-34
υπέρ του Παναθηναϊκού με σουτ της Σεφερλή σχεδόν με την κόρνα.
Ένα σερί 8-2 για την ομάδα
της ΕΣΚΑ στα δύο πρώτα λεπτά του αγώνα, της έδωσε προβάδισμα επτά πόντων (43-36)
και έφερε τις παίκτριες του Παναθλητικού στον πάγκο για το πρώτο τάιμ-άουτ της τρίτης
περιόδου. Οι «πράσινες» διατήρησαν την πρωτοπορία στο σκορ μέχρι το φινάλε του
δεκαλέπτου (50-45).
Η τελευταία περίοδος ξεκίνησε
με τον Παναθλητικό να ευστοχεί σε τρίποντο με την Κυναμέα, μειώνοντας στο
καλάθι. Νέο τρίποντο από την Μπουροπούλου μετά το καλάθι της Μπερμπεράι έφερε
τη διαφορά στον πόντο ενώ στην επόμενη επίθεση η ομάδα των Συκεών, μετά από ώρα,
ξαναπέρασε μπροστά με 53-52 με σουτ της Ιτόγια.
Πέντε λεπτά πριν το φινάλε
οι «πράσινες» με τρίποντο της Παπαευθυμίου και σουτ της Τουλούπη, προηγήθηκαν
με 59-57. Η Μπερμπεράι με βολή και λέι-απ διεύθυνε το προβάδισμα στους πέντε πόντους, 2:45 πριν το τέλος. Η Κυναμέα
μείωσε σε 59-62, 1:30 πριν το τέλος όμως λίγο αργότερα είχαμε τεχνική ποινή
στον κόουτς του Παναθλητικού.
Η Τουλούπη ευστόχησε στη
βολή, οι παίκτριες του Παναθλητικού δεν σκόραραν και η Μπερμπεράι έγραψε το τελικό 65-59.
Διαιτητές: Ευφραιμίδης-Κανελλίδης-Τοπαλίδης
Δεκάλεπτα: 19-22, 34-35, 45-50,
59-65
Παναθλητικός
(Ονάσογλου-Ντίκας): Αγγη, Μπουροπούλου 14(1), Σκούμα 4, Κυναμέα 16(4), Τζιβανάκη,
Κουμαρά 6, Ιτόγια 13, Βιντένοβα 6.
Παναθηναϊκός (Μαντζιώρης-Μανωλάκος):
Σεφερλή 7(1), Μηλιτσοπούλου 17(1), Τουλούπη 15(1), Παπαευθυμίου 13(4), Πανέρη,
Μπερμπεράι 7, Τριανταφυλλίδη Αν., Ρουτζούνη 6.
Δείτε
το στατιστικό του αγώνα εδώ
Μπορείτε να δείτε τον αγώνα εδώ
Δηλώσεις
Μιχάλης Μαντζιώρης
(προπονητής Παναθηναϊκού): «Ηταν ένα πολύ ενδιαφέρον παιχνίδι. Παίξαμε ζώνη για
40 λεπτά, γιατί έχουμε μικρό ροτέισιον λόγω τραυματισμών, κάτι που μας βοήθησε
τελικά. Είχαμε φοβερή αυτοσυγκέντρωση και δίκαια κερδίσαμε. Βγάλαμε ψυχικά
αποθέματα κάτι που είναι απαραίτητο, εκτός από την καλή κατάσταση των παικτριών
και νοιώθουμε μεγάλη ευχαρίστηση. Το σημερινό ματς τελείωσε, τα πανηγύρια κρατάνε
μέχρι το ξενοδοχείο. Θα δούμε τον αυριανό μας αντίπαλο, θα τον διαβάσουμε και
θα παλέψουμε και αύριο όσο μπορούμε».
Μαριάνθη Τουλούπη (αθλήτρια
Παναθηναϊκού): «Ηταν ένα σκληρό αλλά όμορφο παιχνίδι. Εμείς πεισμώσαμε περισσότερο,
ήμασταν συγκεντρωμένες για 40 λεπτά και πήραμε τη νίκη. Οποιος και αν είναι
αύριο ο αντίπαλός μας στον τελικό, θα ξεκουραστούμε, θα τον διαβάσουμε και θα
προσπαθήσουμε για τη νίκη».



























































0 Σχόλια