Το βράδυ της Πέμπτης
(25/09) η ομάδα γυναικών του Αρη, δείπνησε σύσσωμη, εν όψει του αγώνα Κυπέλλου
με τους Πάνθηρες Καβάλας (Κυριακή 29/09, 19:00, «Nick Galis Hall»), αλλά και
της έναρξης του πρωταθλήματος.
Το δείπνο έλαβε χώρα στο
νέο εστιατόριο Τσίγκος Γαστροκουτούκι, στο κέντρο της πόλης (Πλατεία Αγίου
Γεωργίου 11, Ροτόντα). «Ευχαριστούμε τον κ. Αναστάσιο Αγκύρογλου και τους
συνεταίρους τους για την πιστή υποστήριξη στον σύλλογο και τους ευχόμαστε να
είναι «καλοτάξιδο», αναφέρεται.

















0 Σχόλια