Σύσσωμος ο οργανισμός του
ΓΣ Ελευθερούπολης, εύχεται ταχεία ανάρρωση στον Αλέξανδρο Σπυριδωνίδη και
γρήγορη επιστροφή στα γήπεδα.
Ο Αλέξανδρος τραυματίστηκε
στο χέρι στα πρώτα λεπτά του παιχνιδιού και μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο
Καβάλας, εκεί όπου διαπιστώθηκε κάταγμα.
«Η νίκη πρόκριση
αφιερώνεται στον Αλέξανδρο», τονίζεται.

















0 Σχόλια