Δείπνο παρέθεσε πριν από
λίγο η Ελληνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης στον Δήμαρχο Ξάνθης, Στράτο Κοντό, προκειμένου
να τον ευχαριστήσει για την καθοριστική συμβολή του Δήμου στη διεξαγωγή των
αγώνων του 39ου Πανελληνίου Νεανίδων που ολοκληρώνεται σήμερα στην
πόλη της Θράκης.
Το παρών έδωσαν ο πρόεδρος
της Επιτροπής Πρωταθλημάτων της ΕΟΚ, Νίκος Νικολόπουλος, ο πρόεδρος της ΕΚΑΣΑΜΑΘ,
Παναγιώτης Σταυρακάρας, ο ταμίας της Ενωσης, Δημήτρης Παναγιωτόπουλος, το μέλος της ΚΕΔ/ΕΟΚ Δημήτρης Μπήτης και οι
ομοσπονδιακοί τεχνικοί Τούλα Καλέντζου και Βασίλης Μασλαρινός.

















0 Σχόλια