Ο προπονητής του
Μακεδονικού (National League 1, 3ος όμιλος), Γιάννης Χατζούλης, «φιλοξενήθηκε»
στην εκπομπή «Πριν τα τζάμπολ» του EOK WebRadio με τον Ραφαήλ Αλαγά και τον
Δημήτρη Μελίσση. Αναλυτικά είπε:
Για το εκτός έδρας παιχνίδι με τον ΚΑΟΔ (16/03):
«Νομίζω ότι και οι δύο
ομάδες έχουν περάσει ένα δύσκολο πρόγραμμα και φτάνουν τελευταίες αγωνιστικές
όπου θα παιχτούν πολλά όσον αφορά το πλεονέκτημα της έδρας. Εμείς τυχαίνει να
έχουμε τώρα τη Δράμα και τελευταία αγωνιστική την Αρετσού. Νομίζω ότι είναι ματς
που θα κρίνουν το πλεονέκτημα της έδρας, το οποίο θεωρώ ότι θα είναι πολύ
σημαντικό και για τη συνέχεια. Πιστεύω ότι είναι ένα πολύ δύσκολο ματς. Ο ΚΑΟΔ
τον τελευταίο καιρό έχει αλλάξει πρόσωπο με την προσθήκη των παικτών που
απέκτησε στην μεταγραφική περίοδο του Δεκεμβρίου. Ήδη έχει αυξήσει πάρα πολύ το
σκοράρισμά του».
Για την πορεία της ομάδας του:
«Εμείς από την αρχή της
χρονιάς ξέραμε ότι έχουμε μια πολύ δύσκολη δουλειά να κάνουμε, γιατί η ομάδα
μας ανανεώθηκε πάρα πολύ, στα 11/12 ας πούμε. Στον 1ο γύρο είχαμε κάνει μια
πορεία που πιστεύω θα ήταν πολύ διαφορετική αν δεν μεσολαβούσε ο τραυματισμός
του βασικού παίκτη και αρχηγού μας, του Θάνου Καμαριώτη, που είναι ο έμπειρος
μας. Εκεί άλλαξαν λίγο τα πράγματα και προσπαθούμε πάλι να ισορροπήσουμε για να
βρούμε ξανά τον αγωνιστικό ρυθμό που είχαμε στην αρχή. Η ομάδα δείχνει ένα καλό
πρόσωπο τις τελευταίες αγωνιστικές, παρά τις ήττες. Δηλαδή και το ματς με τον
Πανσερραϊκό το χάσαμε στην λεπτομέρεια στο τέλος. Ακόμα και με τη ΧΑΝΘ, που
είναι μια εξαιρετική ομάδα, παίξαμε αρκετά καλά. Νομίζω ότι ο Μακεδονικός
δείχνει αντίδραση».
Για το πώς ανατρέπεται το σερί των 8 ηττών στην
καθημερινότητα και στην ψυχολογία της ομάδας πριν από έναν αγώνα «επιβίωσης»:
«Κατά πρώτον, η ομάδα μας
είναι μια ομάδα που αποτελείται από νέα παιδιά, φιλόδοξα. Επειδή είναι παιδιά
που έχουν την φιλοδοξία μέσα τους, η καθημερινή τους δουλειά και η
καθημερινότητα της ομάδας δεν έχει επηρεαστεί σε τίποτα. Σαφώς υπάρχει
ψυχολογική πίεση. Να έχει 8 συνεχόμενες ήττες δίνει μια μεγάλη ψυχολογική πίεση
και πόσο μάλλον για παιδιά που δεν έχουν μάθει να διαχειρίζονται τέτοιες
καταστάσεις. Το ότι υπήρξαν παιχνίδια που πραγματικά η ομάδα έδειξε αντίδραση
και καλά στοιχεία, δείχνει ότι έχει την ικανότητα να αντιδράσει. Αυτό, νομίζω,
τονίζοντάς το στα νέα παιδιά τούς δίνεις έναν σκοπό και ένα όραμα».
Για την απόφασή του να δεχτεί την πρόταση του
Μακεδονικού:
«Πέρυσι ο Μακεδονικός είχε
τερματίσει 1ος στον όμιλο του Βορρά και δεν ανέβηκε στην Elite League, αφού
έχασε στα μπαράζ από τον Έσπερο Λαμίας. Αυτό που μου ζητήθηκε φέτος ήταν να
γίνει μια καινούρια ομάδα με πολύ χαμηλότερο μπάτζετ και από την αρχή ξέραμε
ότι η ομάδα θα προσπαθήσει να σωθεί. Ο πρωταρχικός σκοπός ήταν να μη μπει η
ομάδα στα play-out. Ήταν κάτι που δεν το καταφέραμε, οπότε μένει πλέον ο στόχος
να καταφέρουμε να αποφύγουμε τον υποβιβασμό. Θέλουμε το πλεονέκτημα της έδρας,
αλλά απ’ την αρχή ο στόχος ήταν να μπορέσουμε να βάλουμε νέα παιδιά στον χώρο.
Νομίζω ότι αυτό κάποια παιδιά πραγματικά το έκαναν».




















0 Σχόλια