Ο προπονητής των παίδων
του ΜΠΑΣ Αγίας Βαρβάρας Καβάλας (πρωταθλητές ΕΚΑΣΑΜΑΘ), Λεωνίδας Μαγιάννης,
έκανε τη δική του παρέμβαση στην εκπόμπή «Τα παιδία παίζει» με τον Αργύρη
Παγαρτάνη. Αναλυτικά είπε:
Για την κατάκτηση του 2ου σερί πρωταθλήματος παίδων:
«Είναι κάτι που δε
συνηθίζεται, ειδικά σ’ αυτές τις ηλικίες, γιατί είναι ανάλογα με τις
«φουρνιές». Εμείς ήμασταν ευλογημένοι διότι ο «κορμός» μας ήταν οι 2007 και
κάναμε μια πολύ σοβαρή προσπάθεια τα τελευταία δύο χρόνια, γι’ αυτό και δύο
χρονιές συνεχόμενες ήμασταν πρωταθλητές. Είχαμε την ευτυχία να μην αλλάξουμε
πολλά πράγματα στο παιχνίδι ή τη νοοτροπία μας. Συνεργαζόμαστε 2 χρόνια μ’ αυτά
τα παιδιά, μας ήξεραν, τα ξέραμε, οπότε ήταν λίγο πιο εύκολο».
Για τους παίδες που παίζουν και σε άλλα τμήματα:
«Υπάρχουν αρκετά παιδιά
που πέρασαν μέσα απ’ την προπόνηση στην ανδρική ομάδα, που έχουν πάρει και
λεπτά συμμετοχής. Πιστεύω ότι μέσα στα επόμενα χρόνια θα δώσουμε κι άλλα λεπτά
συμμετοχής, γιατί είχαμε μια ανδρική ομάδα που θέλαμε ν’ ανεβούμε κατηγορία και
το έχουμε καταφέρει. Έπαιρναν χρόνο συμμετοχής και στην εφηβική ομάδα, έπαιζαν
δηλαδή 7-8 απ’ την παιδική ομάδα και στο εφηβικό, κάτι πολύ σημαντικό για τα
ίδια».
Για τη Β’ Φάση στην οποία προκρίθηκαν:
«Είναι μια απαιτητική
φάση, με τέσσερις πρωταθλήτριες, όπου όλες θα «κυνηγήσουν» τις πιθανότητες που
έχουν για την πρόκρισή τους στο Πανελλήνιο. Νομίζω ότι υπάρχει ένα λίγο πιο
ξεκάθαρο φαβορί, ο Ζαφειράκης Νάουσας, ο οποίος έχει ένα πολύ χαρισματικό
παίκτη (σ.σ. ο Βασίλης Πουρλίδας). Τον αντιμετωπίσαμε και πέρυσι στην
αντίστοιχη φάση, όπου ήταν πιο μικρός, πραγματικά είναι πολύ χαρισματικός και
του εύχομαι τα καλύτερα. Νομίζω όλες οι υπόλοιπες ομάδες θα παλέψουμε για όσες
πιθανότητες έχουμε για την πρόκρισή μας».
Για την άνοδο του ανδρικού της ομάδας στη Γ’ Εθνική:
«Ήμασταν 5-6 χρόνια στη Γ’
Εθνική. Υπήρχε μια τριετία-τετραετία που η ομάδα βρισκόταν στο τοπικό
πρωτάθλημα, αλλά τα τελευταία δύο χρόνια μαζί με τον κόουτς Μυτικόπουλο κάνουμε
μια πολύ σοβαρή προσπάθεια, τα ‘χουμε βάλει κάτω και αυτό που καταφέραμε δεν
ήταν τυχαίο, το θέλαμε, ήταν στόχος».

















0 Σχόλια