Ο καιρός επιμένει να είναι… φθινοπωρινός σχεδόν σε όλη την Ελλάδα σχεδόν μέσα Μαΐου, αλλά αυτό δεν μείωσε σε τίποτα τη διάθεση των παιδιών που ήθελαν να παίξουν μπάσκετ μέσα από το 3×3 Schools powered by ΔΕΗ. Ένα πρόγραμμα της ΕΟΚ που γίνεται με την υποστήριξη της ΔΕΗ και έκανε τις συστάσεις με το 3×3 στην Πτολεμαΐδα και στη Λαμία το τριήμερο 8-10 Μαϊου.
Εντός και εκτός των… τειχών
Οι μαθητές έπαιξαν μπάσκετ
την πρώτη μέρα της εκδήλωσης στο ανοιχτό γήπεδο του ΔΑΚ Πτολεμαΐδας και
συνέχισαν εντός των… τειχών τη δεύτερη εξαιτίας της βροχόπτωσης. Πήραν μέρος 54
ομάδες και 205 μαθητές από επτά Δημοτικά Σχολεία (1ο, 2ο, 3ο, 4ο, 6ο, 10ο, 11ο)
με τις απονομές να κάνουν οι γυμναστές των σχολείων και ένα γυμνάσιο (4ο),
ακριβώς εξαιτίας της κακοκαιρίας.
Φιλοξενία στο «Χαλκιοπούλειο»
Το «Χαλκιοπούλειο» γνώρισε
και αυτό το 3×3 Schools powered by ΔΕΗ, αφού η βροχή επέμεινε το διήμερο 9-10
Μαϊου στη Λαμία. Πήραν μέρος 66 ομάδες και 233 μαθητές Δημοτικών Σχολείων (1ο ,
3ο , 7ο , 9ο , 10ο ,11ο , 12ο ,16ο , 17ο , 18ο , 23ο , 24ο) και 56 από Γυμνάσια
((2ο , 4ο , 8ο , 9ο ).
Τις απονομές έκαναν οι
Ζωγράφος Ιωάννης (Αντιδήμαρχος αθλητισμού νέας γενιάς Δήμου Λαμίας), Στριφτός
Δημήτρης ( Προιστάμενος τμήματος αθλητικών εγκαταστάσεων Δήμου Λαμίας),
Επισκόπου Ευμορφία (Τμήμα αθλητικών εκδηλώσεων και προγραμμάτων αθλητισμού
Δήμου Λαμίας), Χαρώνη Σοφία (Διευθύντρια τμήματος παιδείας και αθλητισμού),
Αλεξανδρή Ελένη (Εκπρόσωπος Ερυθρού Σταυρού), Χριστόπουλος Βασίλης (Ιατρός
Διοργάνωσης).























0 Σχόλια