Σταμάτη: «Περήφανη για την ομάδα μου»

 

Η γκαρντ/φόργουορντ της Ελευθερίας Μοσχάτου, Γωγώ Σταμάτη, έκανε τη δική της παρέμβαση στην εκπομπή «Woman to woman» με τη Μαριάννα Αξιοπούλου και την Εβίνα Μάλτση. Μεταξύ άλλων, είπε:

 

Για τον τελικό με τον Παναθηναϊκό:

 

«Τακτικά ξέραμε ότι παίζουμε μ’ έναν πολύ δυνατό αντίπαλο, με πολύ έμπειρες και καταξιωμένες παίκτριες, οπότε είπαμε ότι έπρεπε να «παίξουμε» με το μυαλό τους. Αφήσαμε κάποια σουτ απροκάλυπτα και πιστεύαμε ότι δε θα τα βάλουν. Το πετύχαμε και τους ασκήσαμε μια πίεση η οποία έπαιξε πολύ μεγάλο ρόλο. Το καταφέραμε για 39’, αλλά δυστυχώς στο τελευταίο 1’ ο Παναθηναϊκός έδειξε χαρακτήρα».

 

Για το αν ξέμειναν από δυνάμεις στο τέλος:

 

«Δεν πιστεύω ότι είναι θέμα κούρασης, άλλα 40’ να παίζαμε θεωρώ ότι θα δείχναμε το ίδιο πάθος. Δυστυχώς έτυχε η Κάρτερ να βάλει τα δύο μεγάλα σουτ, έγινε το φάουλ και νομίζω ότι μετά το τρίποντο και φάουλ της Κάρτερ χάσαμε τελείως το μυαλό μας δυστυχώς. Τα είχαμε δώσει όλα. Μπήκαμε χωρίς άγχος και φόβο στο παιχνίδι, αλλά όσο το παιχνίδι τελείωνε και ο Παναθηναϊκός ήταν κοντά ξέραμε ότι θ’ αντιδράσει. Δυστυχώς μπήκε το σουτ της Κάρτερ, έτσι είναι όμως ο αθλητισμός. Πολλά συγχαρητήρια και στα κορίτσια του Παναθηναϊκού».

 

Για τα συναισθήματά τους απ’ το Final-4 του Κυπέλλου:

 

«Σίγουρα αυτό το Final-4 μάς αφήνει μια γλυκόπικρη «γεύση», αλλά νομίζω δείξαμε ένα χαρακτήρα που δεν τον περίμενε κανένας. Είμαι πολύ χαρούμενη που το καταφέραμε αυτό με τις συμπαίκτριες μου».

 

Για τη φετινή χρονιά της Ελέυθερίας Μοσχάτου:

 

«Αυτή η χρονιά για ‘μας “κλείνει” με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Το πρωτάθλημα είναι δύο ταχυτήτων προφανώς, ο Ολυμπιακός και ο Παναθηναϊκός είναι δύο πολύ σπουδαίες ομάδες. Εμείς πήραμε την καλύτερη δυνατή θέση και είμαι πάρα πολύ χαρούμενη που το πετύχαμε αυτό με το συγκεκριμένο σύνολο ατόμων, με τα συγκεκριμένα κορίτσια, με τους συγκεκριμένους προπονητές. Είμαι πολύ περήφανη και πολύ χαρούμενη που τις έχω γνωρίσει».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια