Πανιώνιος και Ηρακλής
βρίσκονται αντιμέτωποι στο ένα απ’ τα δύο αυριανά (15/12) παιχνίδια για το UNICEF Trophy. Ο
φόργουορντ των «κυανέρυθρων», Τάσος Αντωνάκης, και ο προπονητής των
Θεσσαλονικιών, Γιάννης Ντάγιος, «φιλοξενήθηκαν» στην εκπομπή «Άμεσο ριπλέι» με
τον Μαρίνο Πρίντεζη και μίλησαν για το μεγάλο αγώνα μεταξύ των δύο ιστορικών
ομάδων.
Ο Τάσος Αντωνάκης είπε:
Για το παιχνίδι με τον Ηρακλή:
«Παίζουν δύο πολύ καλές
ομάδες, με ιστορία η κάθε ομάδα τη δική της, με πολύ κόσμο και με πολύ καλό
ρόστερ, οπότε θα υπάρξει ένας πολύ ωραίος αγώνας. Υπάρχει το μικρό άγχος ότι
είναι ένα σπουδαίο παιχνίδι που σε οδηγεί στον τελικό, αλλά είμαστε έτοιμοι να
το αντιμετωπίσουμε».
Για τον Ηρακλή:
«Είναι μια ομάδα που
στηρίζεται από πολύ έμπειρους Έλληνες παίκτες και έχει και δύο Αμερικανούς που
είναι απ’ τους καλύτερους στην Elite League. Είναι μια ομάδα που παίζει πολύ με
το σουτ. Θα προσπαθήσουμε να τους περιορίσουμε όσο μπορούμε και ό,τι έρθει».
Για το αν θα παίξει ρόλο η εμπειρία των παικτών του:
«Σίγουρα παίζει ρόλο αυτό.
Είναι ένα παιχνίδι που άμα χάσεις αποκλείεσαι. Είμαστε παιδιά που πέρα απ’ την
εμπειρία που έχουμε οι περισσότεροι έχουμε συνεργαστεί μεταξύ μας, οπότε ήταν
και πιο οικείο φέτος να βρεθούμε στην ίδια ομάδα και να “δέσουμε” και πιο
γρήγορα».
Για το αν έχουν κίνητρο που παίζουν με μια ομάδα
ανώτερης κατηγορίας:
«Η ομάδα μας στελεχώνεται
από παιδιά που έχουν παίξει Α1 και Α2. Σίγουρα όταν παίζεις και με ομάδα
ανώτερης κατηγορίας θέλεις να παίξεις καλύτερα και ν’ αποδείξεις πράγματα, αλλά
δεν το σκεφτόμαστε αυτό σε πρώτη φάση, σκεφτόμαστε ότι είναι ένας αγώνας που
οδηγεί σε τελικό και θέλουμε οπωσδήποτε να τον κερδίσουμε».
Για τη διοίκηση του Πανιωνίου και το φετινό στόχο της
ομάδας:
«Πρώτα απ’ όλα υπάρχει
υγεία απ’ τη διοίκηση, κάτι πολύ δύσκολο στις μέρες μας. Η διοίκηση πήρε έναν
πολύ καλό προπονητή, με πολύ staff και δημιούργησε αυτό το ρόστερ. Το καλοκαίρι
στόχος μας ήταν η άνοδος στην Elite League και όσο περνάει ο καιρός παίζουμε
καλύτερα, βρισκόμαστε μεταξύ μας και αποδίδουμε ωραίο μπάσκετ με νίκες».
Για το αν είχαν στόχο να φτάσουν στο Final-4 του
Κυπέλλου:
«Όταν βρίσκεσαι στον
Πανιώνιο στο κάθε παιχνίδι είναι μονόδρομος η νίκη. Δεν ήταν αυτοσκοπός να
φτάσουμε στον τελικό, αλλά προφανώς παιχνίδι με παιχνίδι όσο πλησιάζεις το σκέφτεσαι.
Ένα παιχνίδι πριν το Final-4 το είχαμε στο μυαλό μας, να πάμε να το κερδίσουμε,
να πάμε στο Final-4, να περάσουμε κι αυτό και να παίξουμε και με ομάδα της Α1».
Για το πώς προσεγγίζει ο κόσμος αυτό το παιχνίδι:
«Όταν κυκλοφορούμε στο
δρόμο πάντα υπάρχει κόσμος που σε πλησιάζει, σου λέει έναν καλό λόγο και σε
ενθαρρύνει. Ακόμη και στο ματς πρωταθλήματος που κερδίσαμε στο τέλος του αγώνα
οι φίλαθλοι φώναζαν να πάρουμε το Κύπελλο. Επειδή είναι δύσκολα τα τελευταία
χρόνια για τον Πανιώνιο, όσο να ‘ναι έστω κι αυτό το τρόπαιο με τις ομάδες της
Α2 και κάτω είναι ένα «λιθαράκι», να τούς δώσουμε μια λίγη χαρά».
Για το αν σκέφτονται το Final-8:
«Υπάρχουν αυτές οι
σκέψεις, αλλά πρώτα απ’ όλα είναι ο ημιτελικός, ο τελικός και μετά αυτό. Έχουμε
πολύ δρόμο ακόμα. Εστιάζουμε πρώτα στο ματς με τον Ηρακλή και βλέπουμε από ΄κει
και πέρα».
Για τον Περικλή Ταυρόπουλο:
«Σίγουρα μας έχει βοηθήσει
πάρα πολύ, γιατί πέρα από καλός προπονητής είναι και πολύ καλός άνθρωπος, που
καταλαβαίνει τους παίκτες και ό,τι ανάγκες έχουν. Σίγουρα είναι τύχη για ‘μας
που τον έχουμε μαζί μας και μάς καθοδηγεί όπως πρέπει, κάτι που φαίνεται και
απ’ τη μέχρι τώρα πορεία μας».
Για τον Φάνη Χριστοδούλου:
«Δε συγκρίνεται ο σεβασμός
που ρέει απ’ τον κύριο Χριστοδούλου. Μόνο που υπάρχει δίπλα απλά τον κοιτάς και
χάνεσαι. Δεν υπάρχει αυτό που βγάζει και σε ‘μας και στον κόσμο. Έχει το
σεβασμό απ’ όλους. Μάς δίνει και κάποιες συμβουλές, πάντα λέει αυτό που πρέπει
όταν πρέπει».
Ο Γιάννης Ντάγιος μίλησε:
Για το παιχνίδι με τον Πανιώνιο:
«Δε θεωρώ ότι ο Πανιώνιος
είναι ομάδα Β’ Εθνικής με το ρόστερ που έχει. Ο Βεργίνης έχει μια καριέρα
τεράστια και τα υπόλοιπα παιδιά της ομάδας είναι πολύ έμπειρα και έχουν και
παραστάσεις απ’ την Α1. Θεωρώ ότι το ρόστερ του Πανιωνίου είναι πολύ καλύτερο
απ’ τη Β’ Εθνική και το δείχνουν και τ’ αποτελέσματά του».
Για το αν έχουν προβάδισμα λόγω των δύο ξένων τους:
«Δε θεωρώ ότι έχουμε
κάποιο προβάδισμα λόγω του Τέιλορ και του Γκάθραϊτ. Νομίζω θα παίξουν ρόλο οι
ομάδες, ο τρόπος που θ’ αγωνιστούν στα σύνολα και όχι ατομικά. Ατομικά είναι
για 2-3 φάσεις, αλλά τα παιχνίδια και τους τίτλους τα κερδίζουν οι ομάδες, όχι
κάποιος ξεχωριστά».
Για τη μέχρι στιγμής πορεία του Ηρακλή:
«Είναι η καθημερινή
δουλειά που γίνεται. Γίνεται πάρα πολύ μεγάλη προσπάθεια πρώτα απ’ τους ίδιους
τους παίκτες, που περνούν πάρα πολλές ώρες στο γήπεδο και έπειτα απ’ το staff
που είμαστε κι εμείς όλη τη μέρα στο γήπεδο. Υπάρχει μια πολύ καλή συνεργασία
σ’ αυτό το κομμάτι, να κερδίσουμε όλο το χαμένο χρόνο και φυσικά να μη βγάλει
τραυματισμό. Αυτό είναι κάτι που έχουμε πάντα στο μυαλό μας, η ομάδα να
προπονείται όσο το δυνατόν καλύτερα για ν’ αναπληρώσει το χαμένο έδαφος».
Για τη στήριξη του κόσμου:
«Ο κόσμος στηρίζει την
ομάδα απ’ τη στιγμή που είναι πάρα πολύ κοντά της ο Λευτέρης ο Κακιούσης και η
Λίνα Τραμουντάνη. Είναι αυτοί οι δύο άνθρωποι που λύνουν απ’ το πιο απλό μέχρι
το πιο δύσκολο πράγμα που παρουσιάζεται στην καθημερινότητά μας. Αυτό το έχει
καταλάβει ο κόσμος του Ηρακλή, βλέπει την προσπάθεια που γίνεται και στο
αγωνιστικό και στο εξωαγωνιστικό. Είναι κοντά μας, έρχονται στα παιχνίδια,
είναι άνθρωποι που θέλουν να μάς βοηθήσουν και στηρίζουν την προσπάθεια που
κάνουμε αυτήν τη στιγμή».
Για το αν σκέφτονται το Final-8:
«Στην άκρη του μυαλού μας
σίγουρα υπάρχει αυτό. Το βασικό είναι να κάνουμε πρώτα το πρώτο βήμα, μετά το
επόμενο βήμα, που είναι ο τελικός και το Final-8 είναι το 3ο βήμα. Ο Ηρακλής
και ειδικά φέτος που υπάρχουν κάποιες στέρεες βάσεις για την ομάδα έχει πάντα
στόχο να κοιτάει παραπάνω και να επανέλθει εκεί που ανήκει».
Για το φετινό πρωτάθλημα της Elite League:
«Φέτος το να κερδίσεις
εκτός έδρας είναι δύσκολο, δεν υπάρχει εύκολο παιχνίδι. Όλες οι ομάδες είναι
δουλεμένες καλά, οι περισσότερες έχουν καλά ρόστερ. Θεωρώ ότι είναι ένα απ’ τα
καλύτερα πρωταθλήματα της Elite League το φετινό. Υπάρχει κάτι διαφορετικό
φέτος, περνάει πλέον η εικόνα της Elite League στα σπίτια πολύ πιο εύκολα κάθε
αγωνιστική. Προβάλλεται πιο πολύ το πρωτάθλημα και αυτό βοηθάει και τις ομάδες
να έχουν μεγαλύτερο κίνητρο, αλλά και τους ίδιους τους παίκτες. Είναι πάρα πολύ
καλή η φετινή προσπάθεια και αυτό το βλέπουμε και στ’ αποτελέσματα».
Για την παρουσία ξένων στο πρωτάθλημα:
«Θεωρώ ότι οι Έλληνες
παίκτες πάντα θα έχουν την ευκαιρία αν δουλεύουν σωστά. Δε θεωρώ ότι κανένας
προπονητής ή ομάδα δε θέλει τους Έλληνες παίκτες. Αν γίνει σωστή επιλογή ξένων
μπορεί να βοηθήσει τους Έλληνες να «μετρηθούν». Είναι πολύ βασικό αυτό και
γενικότερα έχουμε πρόβλημα στο να «μετρηθούμε» με το εξωτερικό και αυτό βγαίνει
σε όλα τα επίπεδα του ελληνικού μπάσκετ».
*Η ΦΕΑ Ν.Φ./Ν.Χ. και ο ΑΣ
Παπάγου «κονταροχτυπιούνται» αύριο (15/12), με φόντο μια θέση στον τελικό. Ο
προπονητής των πρώτων, Αλέξης Καρατζάς και ο αρχηγός της ομάδας του Παπάγου,
Νίκος Καρούζος, μίλησαν στην εκπομπή «Άμεσο ριπλέι» με τον Μαρίνο Πρίντεζη για
το μεταξύ τους αγώνα.
Ο Αλέξης Καρατζάς είπε:
Για το παιχνίδι με τον ΑΣ Παπάγου:
«Έχουμε μια “ταχυκαρδία”,
γιατί είναι πολύ μεγάλη στιγμή για την ομάδα, για τη διοίκηση, για τους παίκτες
και για ‘μας τους προπονητές. Είναι πολύ μεγάλες οι στιγμές. Θα διεκδικήσουμε
τις πιθανότητές μας. Δεν είναι μόνο ο Παπάγος, είναι η όλη εκδήλωση και
διαδικασία, οι αντίπαλοι. Είμαστε στην ευτυχή συγκυρία να ‘χουμε αντιπάλους
πολύ μεγάλα ονόματα, όπου και οι τρεις είναι ομάδες με πολύ μεγάλη ιστορία,
οπότε κάνουν πολύ ελκυστικό το όλο πακέτο. Πριν αρχίσει η σεζόν δεν είχαμε
στόχο το Κύπελλο, αλλά εδώ που ‘χουμε φτάσει, το να ‘μαστε δύο παιχνίδια μακριά
απ’ το ν’ αντιμετωπίσουμε ομάδα της Α1 είναι πολύ μεγάλο το δέλεαρ, άρα θα
δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό».
Για την προσέγγισή τους στο παιχνίδι:
«Όταν μπαίνουμε να
παίξουμε σ’ ένα τέτοιο παιχνίδια τα παιδιά δε σκέφτονται «φαβορί» και
«αουτσάιντερ». Πέρυσι κάναμε μια πορεία πρωταθλητισμού, φέτος ξεκινήσαμε να
παίζουμε όντας «ψαρωμένοι» και έχοντας ένα πάρα πολύ δύσκολο πρόγραμμα στην
αρχή του πρωταθλήματος. Σιγά σιγά «ξεψαρώνουμε», παίζουμε καλύτερα. Κάναμε μια
πολύ σημαντική νίκη στην προηγούμενη φάση του Κυπέλλου μέσα στον Αίαντα,
απέναντι σε μια ομάδα της Elite League, με δύο καναδούς στο ρόστερ της και μάς
έκανε να αισθανθούμε ότι μπορούμε. Ο σκοπός μας είναι να παίζουμε αυτό που
ξέρουμε να παίζουμε και αν θα ‘μαστε φαβορί ή όχι δεν έχει πολύ μεγάλη σημασία.
Ο καθένας μες στο γήπεδο παίρνει αυτό που τελικά τού αξίζει».
Για τη φετινή ήττα (66-89) απ’ τον Παπάγο την 4η
αγωνιστική του πρωταθλήματος:
«Το γεγονός ότι χάναμε
τότε έχει να κάνει περισσότερο με το κομμάτι της απειρίας και του “know how”.
Όσον αφορά το συγκεκριμένο παιχνίδι, νομίζω ότι γνωριζόμαστε πάρα πολύ καλά, θα
‘ναι ξεκάθαρα θέμα ημέρας. Σέβομαι πάρα πολύ την ομάδα του Παπάγου, έχει κάνει
μια εκπληκτική πορεία κι αυτή και κανείς δεν το περίμενε. Και τον κόουτς Κουρή
τον εκτιμώ πάρα πολύ. Δεν έχουμε μυστικά όμως, δε νομίζω ότι πρέπει ν’ αλλάξουμε
πολλά πράγματα απ’ όσα κάναμε μέχρι τώρα, απλά πρέπει να μπούμε πιο δυνατά απ’
ό,τι κάναμε σ’ εκείνο το παιχνίδι του πρωταθλήματος. Είναι τέτοιο το παιχνίδι
και αυτό που διακυβεύεται που δε νομίζω ότι κάποια απ’ τις δύο ομάδες θα μπει
χαλαρή. Και οι δύο ομάδες θα δώσουν το 100% και πραγματικά περιμένω μια
“μάχη”».
Για το αν είναι όνειρο τους η συμμετοχή στο Final-8:
«Εννοείται ότι είναι ένα
όνειρο και γι’ αυτό θα δώσουμε το 100% μας. Αυτό που είπα και στα παιδιά είναι
ότι αν θέλουμε να συνεχίσουμε να ονειρευόμαστε θα πρέπει να κερδίσουμε αύριο
τον Παπάγο. Είναι η μοναδική ευκαιρία που έχουμε όλοι μας και τέτοια ευκαιρία
δε σου ‘ρχεται κάθε μέρα».
Για το αν η εκτός έδρας νίκη επί του Αγρινίου ήρθε την
κατάλληλη στιγμή:
«Η νίκη με το Αγρίνιο ήρθε
την κατάλληλη στιγμή με την έννοια της ψυχολογίας, αλλά τον τελευταίο καιρό
γενικά παίζουμε καλά. Έχουμε ρυθμό, είμαστε σε καλό μομέντουμ, εκμεταλλευτήκαμε
και το γεγονός ότι ξεκινήσαμε πολύ καλά το παιχνίδι με το Αγρίνιο. Θεωρώ ότι
αυτό το παιχνίδι δε θα παίξει κανένα ρόλο στο μυαλό μας, είναι εντελώς
διαφορετική ιστορία το αυριανό ματς. Έχουμε καλή ψυχολογία, αλλά καλή ψυχολογία
έχει και ο Παπάγος, γιατί μάς έχει κερδίσει τις τρεις τελευταίες φορές που
‘χουμε παίξει».
Για το ότι η ΦΕΑ έχει φτάσει ως εδώ χωρίς μεγάλα
ονόματα:
«Έχουμε μια ομάδα που
βασίζεται σε παιδιά που δεν έχουν αφήσει το «αποτύπωμά» τους στο χώρο. Είναι
παιδιά που τα προσεγγίσαμε σαν ΦΕΑ κι εγώ προσωπικά θέλοντας να τ’ αναδείξουμε,
γιατί και η ΦΕΑ σαν ομάδα θα ‘πρεπε να βασιστεί σε παιδιά «πεινασμένα», με
αποτέλεσμα να κάνουμε κάθε χρόνο επιλογές κάποιων παιδιών οι οποίες μάς έχουν
βγει. Γενικά έχω σαν φιλοσοφία ότι το στήσιμό των ομάδων θα καθορίσει την
πορεία τους μέσα στη σεζόν. Έριχνα, άρα, πολύ μεγάλο βάρος στο να ψάξω να βρω
παιδιά με τα χαρακτηριστικά που ήθελα, όχι τόσο τα αγωνιστικά, αλλά τα
πνευματικά που θα με κάνουν να πορευτώ και να «ενωθώ» μαζί τους και να τούς
βγάλω τον καλύτερό τους εαυτό. Σ’ αυτό το κομμάτι τα ‘χουμε καταφέρει καλά και
κάθε χρόνο βάζουμε κι ένα μικρό στόχο, βλέπουμε και λίγο παραπάνω. Παίζοντας
αυτά τα παιχνίδια κάθε βδομάδα είναι γιορτή για τη ΦΕΑ, οπότε πρέπει να το
ζήσουμε στο απόλυτο και αυτό κάνουμε».
Ο Νίκος Καρούζος μίλησε:
Για το παιχνίδι με τη ΦΕΑ:
«Νομίζω ότι με τον τρόπο
που διεξάγεται φέτος το Κύπελλο υπάρχει ένα καινούργιο κίνητρο για τις ομάδες.
Εμείς, βέβαια, και να μην ήταν αυτός ο τρόπος διεξαγωγής θα είχαμε και πάλι
κίνητρο, θέλουμε να δίνουμε τα πάντα σε κάθε παιχνίδι. Για εμάς υπάρχει το
«μπάσκετ, μπάσκετ και πάλι μπάσκετ». Με το προπονητικό team που έχουμε που τα
‘χει όλα οργανωμένα και τη διοίκηση που ‘ναι εκεί, παρούσα και συνεπείς, όλα
για ‘μας είναι λυμένα, οπότε στο μυαλό μας υπάρχει μόνο το παιχνίδι αυτό καθ’
αυτό».
Για τη ΦΕΑ:
«Η ΦΕΑ είναι πάρα πολύ
καλή ομάδα, έκανε τρομερή πορεία πέρυσι. Είχαμε συνεχώς την «καυτή ανάσα» της
στην πλάτη μας. Έχουμε κάνει μια καλή «παράδοση», θέλουμε να τη συνεχίσουμε.
Είναι μια πολύ καλή ομάδα και ειδικά με το σπουδαίο «διπλό» που έκανε στο
Αγρίνιο έχει βρει αυτοπεποίθηση, ρυθμό και πολύ καλή ψυχολογία. Οπότε αν ήταν
μια φορά δύσκολο το αυριανό παιχνίδι, τώρα είναι τρεις».
Για τη φετινή νίκη (89-66) τους απέναντι στη ΦΕΑ την
4η αγωνιστική:
«Αυτές τις μέρες λέγαμε με
τα παιδιά και τους προπονητές ότι καλό είναι να κρατήσουμε τα θετικά του
παιχνιδιού και τον τρόπο που το προσεγγίσαμε, αλλά δε θα ‘χει καμία σχέση με το
αυριανό. Εκεί ήταν αρχή του πρωταθλήματος, τώρα τα παιδιά της ΦΕΑ έχουν
απελευθερωθεί πάρα πολύ, έχουν μια ομοιογένεια, ένα ωραίο κλίμα, το οποίο, σε
συνδυασμό με την αύξηση της απόδοσής τους και της κατάστασης που βρίσκονται,
αυτομάτως καθιστά το παιχνίδι τελείως διαφορετικό. Για ‘μας είναι πολύ πιο
δύσκολο το αυριανό παιχνίδι απ’ ό,τι εκείνο στην αρχή της χρονιάς».
Για το τι έχει αλλάξει ο Παπάγος από τότε:
«Νομίζω ότι μέρα με τη
μέρα και με τους αγώνες και την καθημερινή «τριβή» έχουμε αρχίσει με τα παιδιά
και βρισκόμαστε περισσότερο μεταξύ μας. Κατανοούμε ο ένας το παιχνίδι του
άλλου, το ρόλο μας μέσα στο γήπεδο και είμαστε μια ομάδα που ο προπονητής δίνει
ρόλο σε όλους και προσπαθεί να παίρνει κάτι απ’ όλους και το ‘χει καταφέρει».
Για το κλίμα που επικρατεί στην ομάδα:
«Όλοι αυτοί οι άνθρωποι
της διοίκησης που ‘ναι χρόνια στο χώρο, έχουν καταλάβει το «δέσιμο» της ομάδας,
μια καλής παρέας παικτών που έχουν έρθει και τους «πονάει» η ομάδα και το
κάνουν γιατί τους αρέσει. Όταν ήρθα πέρυσι στην ομάδα το βρήκα αυτό σε πολύ
μεγάλο βαθμό και το ‘χουμε κρατήσει και φέτος. Πορευόμαστε με το ωραίο κλίμα,
με τους καλούς χαρακτήρες που ‘χουν «χτίσει» αυτήν την ομάδα και αυτό δε θ’
αλλάξει».
Για τον κόσμο του Παπάγου:
«Είναι καταπληκτικός. Και
πέρυσι που ‘χαμε πάει στην Κεφαλονιά και εν τέλει ανεβήκαμε μετά από ‘κεινο το
παιχνίδι είχαν έρθει κάποια άτομα μαζί μας. Μας δίνει το 50% της ώθησης σε κάθε
παιχνίδι, ειδικά εντός έδρας, αλλά και τα περισσότερα εκτός τα κάνουμε εντός.
Παίρνουμε ώθηση μόνο που τούς βλέπουμε στο γήπεδο, με το που μάς μιλούν, μάς
λένε μια «καλησπέρα» είναι αρκετό. Καταλαβαίνουμε τι άνθρωποι είναι, ξέρουν τι
άνθρωποι είμαστε, δεν υπάρχει κάτι περισσότερο από αυτό».
Για τη βελτίωσή του ανά τις χρονιές:
«Είμαι ένας παίκτης που
ξεκίνησε απ’ τα τοπικά και χρόνο με το χρόνο προσπαθεί ν’ απολαμβάνει το
παιχνίδι και ν’ ανταποκρίνεται στη δυσκολία. Όλα τ’ άλλα απλά ήρθαν, δεν έκανα
κάτι συγκεκριμένο, γιατί δεν έχω όλη μου την ημέρα για το μπάσκετ, προσπαθώ να
μοιράζω το χρόνο μου».
Για το αν σκέφτονται το Final-8:
«Είναι λίγο νωρίς ακόμα.
Αν καταφέρναμε να φτάσουμε σ’ αυτό το σημείο, ιδανικά θα θέλαμε να παίξουμε με
έναν Παναθηναϊκό ή Ολυμπιακό ή μία απ’ τις elite ομάδες της Α1. Να είναι η
εμπειρία όσο μεγαλύτερη γίνεται, αυτό έχω στο μυαλό μου. Προς το παρόν, όμως,
παιχνίδι-παιχνίδι, αύριο με το καλό να βάλουμε τα δυνατά μας. Όποιος και να
περάσει απ’ το άλλο παιχνίδι μιλάμε για μεγάλα ονόματα, πολύ καλά ρόστερ και
παίκτες. Δεν έχουμε τόσο μεγάλη πίεση, αλλά έχουμε μεγάλη θέληση, οπότε όποιον
κι αν αντιμετωπίσουμε, αν περάσουμε στον τελικό, θα δείξουμε ότι το θέλουμε
περισσότερο».


















0 Σχόλια