H FIBA έφερε τα media και
τα social media στο προσκήνιο με το καινοτόμο πρόγραμμα EuroStep, το οποίο
φιλοξενήθηκε από τις 30 Νοεμβρίου ως τις 2 Δεκεμβρίου στο Μουσείο της ισπανικής
ομοσπονδίας μπάσκετ στο ίδρυμα «Πέρδρο Φεραντίθ» στη Μαδρίτη.
Συνολικά, 41 εκπρόσωποι
Γραφείων Τύπου εθνικών ομοσπονδιών από 30 χώρες βρέθηκαν στον ίδιο χώρο για το
τριήμερο workshop το οποίο αναφέρθηκε στην ψηφιοποίηση των ΜΜΕ και των τρόπων
που μπορεί η κάθε ομοσπονδία να προβάλλει και να περάσει στο φίλαθλο κοινό τις
δραστηριότητές της.
Το πρόγραμμα EuroStep
χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα Erasmus+Sport της Ευρωπαϊκής Ένωσης σε
συνεργασία με τη FIBA και το Αθλητικό Πανεπιστήμιο της Κολωνίας στη Γερμανία,
καθώς και τους ειδικούς στην ψηφιοποίηση του μπάσκετ ΝΒΝ23.
Παρουσιάσεις με το δικό
τους ενδιαφέρον έκαναν η Ισπανία, η Σλοβενία, η Ιρλανδία και η Σουηδία, όπως
και η ομάδα των media της FIBA, εστιάζοντας στην μεγάλη επιτυχία που είχε στην
προβολή και στο διαδίκτυο το Ευρωμπάσκετ 2022. Ο ειδικός συνεργάτης της FIBA,
Τζεφ Γουίλσον, καθοδήγησε ομάδες εργασίας, ενώ το «παρών» έδωσε και ο Executive
Director της FIBA Europe, Καμίλ Νόβακ, ο οποίος υπογράμμισε τη σημασία του
προγράμματος και τη μοναδική ευκαιρία να μοιραστεί η γνώση που υπάρχει ανάμεσα
στις διαφορετικές ομοσπονδίες και της FIBA.


















0 Σχόλια