Η ΕΚΑΣΘ ενημέρωσε τα
σωματεία-μέλη τηςς ότι από Παρασκευή 16/12/22, όλοι οι αγώνες της Ένωσης θα
διεξάγονται κανονικά, σύμφωνα με το πρόγραμμα που ισχύει.
«Παρακαλούμε για την
ενημέρωση όλων των ενδιαφερόμενων, ώστε να πραγματοποιηθούν όλοι οι
προγραμματισμένοι αγώνες», καταλήγει η ανακοίνωσ.

















0 Σχόλια