Τι δήλωσαν Αγγελος Αγγελίδης και Θεοδώρου μετά το τέλος του αγώνα των γυναικών του ΠΑΟΚ με τον Πρωτέα Βούλας για την Α1 γυναικών

Οι δηλώσεις του Άγγελου Αγγελίδη και της Χριστίνας Θεοδώρου, μετά τη νίκη του ΠΑΟΚ επί του Πρωτέα Βούλας με 78-75, στο πλαίσιο της 1ης αγωνιστικής της Α1 γυναικών.

 

Άγγελος Αγγελίδης:

 

«Δεν ξεκινήσαμε καλά στην πρώτη περίοδο, παρόλα αυτά κάναμε δύο εξαιρετικά δεκάλεπτο, το δεύτερο και το τρίτο, το οποίο ήταν και καθοριστικό για τη νίκη αφού κρατήσαμε την επίθεση μας ψηλά. Μπορώ να πω πως μεγάλη διαφορά έπαιξαν τα ριμπάουντ, ο Πρωτέας είχε 11 παραπάνω και αυτό τον κρατούσε στο παιχνίδι, γιατί τον οδηγήσαμε σε 21 λάθη, και όταν οδηγείς μια ομάδα σε τόσα λάθη πρέπει να κερδίζεις εύκολα. Παίξαμε πολύ καλό ομαδικό μπάσκετ με 22 ασίστ, αυτό σημαίνει πως οι παίκτριες συνεργαστήκαν σωστά. Τα ποσοστά μας ήταν υψηλά απ' όλα τα σημεία. Το πιο βασικό για εμένα ήταν ότι τα κορίτσια πάλεψαν σε κάθε φάση, και αυτό είναι κάτι το οποίο θέλω από την ομάδα μου!».

 

Χριστίνα Θεοδώρου:

 

«Αρχικά να συγχαρώ την ομάδα του Πρωτέα. Ήταν ένα δυνατό παιχνίδι, στο οποίο δεν ξεκινήσαμε καλά, ωστόσο στη συνέχεια παλέψαμε και πήραμε τη νίκη. Είμαστε μια καινούργια ομάδα, οπότε και για εμένα είναι σημαντικό να έχω καλές εμφανίσεις. Ένιωσα ότι σήμερα δεθήκαμε περισσότερο, είμαι χαρούμενη και ανυπομονώ για το επόμενο παιχνίδι».

 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια