Οι δηλώσεις των προπονητών της ΔΕΚΑ, Ιωσήφ Νικολαϊδη και του Λεύκιππου Ξάνθης Χρήστου Βαχαρίδη, μετά το μεταξύ τους αγώνα για το κύπελλο Ελλάδας

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια