Στην τρίτη μεταγραφική ενίσχυση προχώρησε ο Εθνικός Κοζάνης προσθέτοντας στο ρόστερ του με υποσχετική από τον Αρίωνα Πτολεμαΐδας, τον 19χρονο Playmaker-shooting guard Σάββα Παπαδόπουλο.
Ο Σάββας ξεκίνησε τα πρώτα
μπασκετικά του βήματα στον Αρίωνα Πτολεμαΐδας, με επόμενο σταθμό το εφηβικό
τμήμα του Ηρακλή Θεσσαλονίκης ενώ η περσινή χρονιά τον βρήκε στον Αριστοτέλη
Φλώρινας και τη Γ’ Εθνική.
Ο νεοαποκτηθείς παίκτης
δήλωσε:
«Είμαι χαρούμενος που ήρθα
στην οικογένεια του Εθνικού Κοζάνης. Ανυπομονώ να μπω στο παρκέ και να κάνω ότι
καλύτερο για να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της».
Η διοίκηση του Εθνικού
Κοζάνης ευχαριστεί τους ανθρώπους του Αρίωνα Πτολεμαΐδας για την ολοκλήρωση της
μεταγραφής.

















0 Σχόλια