Δήλωσε συμμετοχή στη Β΄ Εθνική Ανδρών ο Ναύαρχος Βότσης

Με την συμπλήρωση των 90 χρόνων ζωής του Συλλόγου, ο Ναύαρχος Βότσης ανακοίνωσε ότι την επόμενη αγωνιστική περίοδο το τμήμα ανδρών της ομάδας  θα αγωνιστεί στο πρωτάθλημα της Β Εθνικής κατηγορίας, την υψηλότερη μέχρι στιγμής της ιστορίας του.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια