Ο πρόεδρος και η ομάδα της
ΜΕΝΤ ανακοίνωσαν την έναρξη της συνεργασίας τους με τον αθλητή Γιώργο Γκύζη.
Ο ταλαντούχος guard, μετά από μια πολύ καλή χρονιά με την ομάδα του
Μακεδονικού, επιστρέφει στη ΜΕΝΤ στην οποία είχε ξεχωρίσει αγωνιστικά βοηθώντας
την ομάδα στην άνοδο στην Β´ Εθνική κατηγορία.
«Η διοίκηση του συλλόγου
καλωσορίζει τον αθλητή στην ομάδα και του εύχεται υγεία και επιτυχίες»,
καταλήγει η ανακοίνωση.

















0 Σχόλια