Ο Αθηναϊκός ανακοίνωσε την έναρξη της συνεργασίας του με την Εύα Καλαφάτη για την αγωνιστική σεζόν 2022-2023 για το γυναικείο τμήμα.
Η Εύα ξεκίνησε τα πρώτα
της βήματα στην Ευρυάλη Γλυφάδας, κατόπιν στον Ολυμπιακό, και μετά στον Φάρο
Κερατσινίου, με τον οποίο κατέκτησε την 2η θέση στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα
Κορασίδων το 2017, και την 3η θέση στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα Νεανίδων το 2018.
Την περίοδο 2018-19
αγωνίστηκε με την ομάδα του Πρωτέα Βούλας, τις περιόδους 2019-2021 με την ομάδα
της Νέας Ιωνίας, και την σαιζόν 2021-2022 με τον Ατρόμητο Πειραιά (Α2).

















0 Σχόλια