Το ΔΣ των Πρωταθλητών Πεύκων
ανακοίνωσε την έναρξη συνεργασίας με τον αθλητή Απόστολο Κωνσταντινίδη, στην
ανδρική ομάδα (θέση 1) για την επόμενη αγωνιστική περίοδο 2022-23.
«Αποστόλη σου ευχόμαστε υγεία
και αγωνιστικές επιτυχίες», καταλήγει η ανακοίνωση.

















0 Σχόλια