Λύθηκε η συνεργασία Κυρούδη και Ερμή Λαγκαδά

Η οικογένεια του Ερμή Λαγκαδά σύσσωμο το ΔΣ του συλλόγου, ανακοίνωσαν την λύση της συνεργασίας με τον μέχρι πρότινος Εβρίτη τεχνικό Γιώργο Κυρούδη.

 

«Ο coach Κυρούδης, θα αποτελεί πάντα ένα αναπόσπαστο κομμάτι της ιστορίας του Ερμή, ερχόμενος για πρώτη φορά στις 7 Μαρτίου του 2019 και οδηγώντας την ομάδα για 3,5 σεζόν, όντας ο πιο μακροβιότερος στον πάγκο του Ερμή σε επίπεδο Β εθνικής. Δεν θα πούμε αντίο παρά ''εις το επανιδείν''. Ευχαριστούμε για όλα coach. Καλή συνέχεια», καταλήγει η ανακοίνωση.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια