Η διοίκηση του Μεγάλου Αλεξάνδρου Καλοχωρίου ανακοίνωσε την λύση της συνεργασίας της με τον προπονητή Δημήτρη Ντάλη.
«Στα οκτώ χρόνια της
παρουσίας του ήταν προπονητής των αναπτυξιακών μας τμημάτων αγοριών και
κοριτσιών. Ενώ τα τελευταία χρόνια ήταν ο προπονητής των κορασίδων και του
γυναικείου μας. Τον ευχαριστούμε και του ευχόμαστε καλή συνέχεια στην
προπονητική του καριέρα», αναφέρει η ανακοίνωση.

















0 Σχόλια