er

Λαγός: «Φανταστική εμπειρία το Next Generation Tournament, τιμή μου που ήμουν παίκτης του Σπανούλη»

Ο Κωνσταντίνος Λαγός συμμετείχε τόσο στο Next Generation Tournament (25-27 Μαρτίου) με την ομάδα του Βασίλη Σπανούλη (NextGen Patras), όσο και στοFinal-8 του τουρνουά Rising Stars (25-27 Φεβρουαρίου). Γι’ αυτόν το λόγο, ο 18χρονος φόργουορντ του Δούκα (Β’ Εθνική, 2ος όμιλος) μίλησε στην εκπομπή «Άμεσο ριπλέι» με την Έλενα Βογιατζή και τον Κώστα Ζαφείρη. Αναλυτικά είπε:

 

Για τις εντυπώσεις του από τουρνουά:

 

«Και τα δύο τουρνουά ήταν εξαιρετικά. Το RisingStars, στο οποίο συμμετείχα με την ομάδα μου, ήταν καταπληκτικό. Παίξαμε με ομάδες από διαφορετικές πόλεις της Ελλάδας, είδαμε τη δυναμικότητα που έχουμε σαν ομάδα, είδαμε τις άλλες ομάδες πώς παίζουν και μάθαμε πώς είναι να πηγαίνεις μια μπασκετική «αποστολή» για αγώνες, κάτι που δεν είχαμε ξαναζήσει. Όσον αφορά το AdidasNextGeneration,ήταν ένα όνειρο ζωής. Ήταν μια φανταστική εμπειρία. Εύχομαι ο κάθε αθλητής να ζήσει μια τέτοια εμπειρία, γιατί παίξαμε με παίκτες απ’ όλη την Ευρώπη. Γνωρίσαμε νέες μπασκετικές κουλτούρες, νέα άτομα, νέους συμπαίκτες».

 

Για το ότι είχε προπονητή τον Βασίλη Σπανούλη στο NextGenerationTournament:

 

«Είναι τιμή μου. Είναι ένα μοναδικό συναίσθημα. Τον έβλεπες τόσα χρόνια να παίζει και να κατακτάει τίτλους και να σηκώνει τρόπαια, να κάνει δηλαδή τα όνειρα που έχεις εσύ πραγματικότητα. Είναι τιμή για κάθε αθλητή να τον προπονεί ένας τόσο μεγάλος παίκτης. Ήταν ένας πολύ καλός προπονητής. Αυστηρός, σοβαρός, όπου το μυαλό του ήταν στη νίκη, όπως κάθε προπονητής υψηλού επιπέδου. Κάθε λεπτομέρεια, κάθε λάθος μέτραγε γι’ αυτόν. Ήθελε όλα να είναι στην εντέλεια, γιατί αυτή η εντέλεια θα μας έφερνε τη νίκη για την οποία και παλεύαμε».

 

Για το ότι αγωνίζεται και στο εφηβικό και στην αντρική ομάδα του Δούκα:

 

«Το εφηβικό τώρα τελείωσε. Στην αντρική ομάδα, όταν ανέλαβε ο κόουτς Κώστας Σορώτος, εμπιστεύτηκε κι εμένα, αλλά και άλλα νέα παιδιά από το εφηβικό τμήμα. Ήταν η ευκαιρία που θέλαμε, ώστε να την αρπάξουμε και να δείξουμε το ταλέντο και την ενέργεια που έχουμε στο παιχνίδι μας και να βοηθήσουμε την ομάδα να φέρει νίκες μέσω αυτών».

 

Για το αν σκέφτεται το επόμενο βήμα:

 

«Ο στόχος μου είναι να πάω για σπουδές στην Αμερική, διότι θέλω να συνδυάσω μπάσκετ και σπουδές, που είναι τα δύο πιο σημαντικά πράγματα στη ζωή μου. Πιστεύω ότι η Αμερική είναι ο τέλειος τόπος για να πραγματοποιήσεις το συγκεκριμένο στόχο. Δεν έχω στο νου μου, ωστόσο, κάποιο συγκεκριμένο κολλέγιο».

 


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια