Μικρά-μικρα γυναικεία και Θερμαϊκά...

 

*Χθες στο ΔΑΚ Θέρμης πριν το ντέρμπι της αγωνιστικής μεταξύ του Θερμαϊκού Θέρμης και του ΠΚ Νεάπολης που κρίθηκε με μία εύστοχη βολή στο τέλος είχαμε συνολικά έξι βραβεύσεις.

 

*Απ' αυτές την μία την έκανε ο κ. Χρόνης Μακρίδης και τις υπόλοιπες (λόγω και ταπεινότητας του κ. Μακρίδη), ο κ. Λεωνίδας Παπακώστας μέλος του ΔΣ του ΠΚ Νεάπολης και Ειδικός γραμματέας του ΔΣ της ΕΚΑΣΘ.

 

*Συγκεκριμένα βραβεύτηκαν για την προσφορά τους στο άθλημα μιας καθώς υπομένουν οι κ.κ. Στούμπος και Τζιοβανάκης, ενώ την τριπλέτα των βραβεύσεων των διαιτητών συμπλήρωσε μία παίκτρια η γνωστή και ως θηλυκός Κοτλέμπα η Λίνα Κλεπουσνιώτου των φιλοξενούμενων.

 

*Ο κ. Μακρίδης που συνδέεται και με τη Θέρμη βράβευσε τον κ. Τσαπαδίκο Κωνσταντίνο, ο οποίος έχει προσφέρει στα μέγιστα στη διατήρηση καταρχάς και στην ανάπτυξη του μπασκετικού Θερμαϊκού Θέρμης που τα τελευταία χρόνια και με υλικό νεανικό πρωταγωνιστεί το αντρικό τμήμα στη Β ΕΚΑΣΘ.

 

*Βραβεύτηκαν και δύο παίκτριες. Η Αγγελακίδου του ΠΚ Νεάπολης που στο πρωτάθλημα νεανίδων έχει σπάσει όλα τα κοντέρ και παρότι είναι κορασίδα, είναι πρώτη σκόρερ του πρωταθλήματος και ένατη σκόρερ στην ιστορία των νεανίδων και με αρκετές προοπτικές να πρωταγωνιστήσει στο μέλλον.

 

*Τέλος βραβεύτηκε η έγκυος πια στο δεύτερο παιδί, Ντιάνα Κιλινκαρίδου (σημειωτέον έχει αγωνιστεί και στο παρελθόν στο Θερμαϊκό Θέρμης) η οποία είναι η πρώτη εν ενεργεία σκόρερ και μπόμπερ στην ιστορία της Α ΕΚΑΣΘ Γυναικών, ενώ μας φυλούσε κι αυτή μια έκπληξη καθώς στην απονομή παρέλαβε το δώρο της η 2χρονη κόρη της...

 

*Στις κερκίδες είδαμε τον υιό του κ. Στούμπου και την κόρη του κ. Τσαπαδίκου οι οποίοι γνώριζαν για τις εκπλήξεις των βραβεύσεων, ενώ λίγο καθυστερημένα κατέφθασε στο γήπεδο ο Γενικός γραμματέας του Θερμαϊκού Θέρμης ο κ. Μεταλούλης Αχιλλέας.

 

*Η εξέλιξη του ντέρμπυ κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον, ενώ είχε παλμό και η κερκίδα,όπου από ΠΚ Νεάπολης ήταν και η μητέρα της κ. Αγγελακίδου.

 

*Αισθητή ήταν η απουσία (δικαιολογημένη) του Προέδρου των οργανωμένων της Θέρμης του κ. Αγγέλου Τσίγγανου, όπως και του κ. Αντώνη Μποζίκη από τους φιλοξενούμενους...

 

*Όσο αφορά τους πρωταγωνιστές του παιχνιδιού μας πρόσφεραν θέαμα που μας έκανε καρδιακούς, ενώ οι δύο ρέφερι πέρασαν απαρατήρητοι (πράγμα που δείχνει ότι το παιχνίδι κύλησε ομαλότητα), ενώ η τριπλή γυναικεία εκπροσώπηση της Γραμματείας, προεξάρχουσας της κ. Μπέλλου, τράβηξε και τα βλέμματα της κερκίδας και αρίστευσε στα καθήκοντά της.

 

*Η στήλη μας οφείλει να ευχαριστήσει το Δ.Σ. της ΕΚΑΣΘ για την άδεια και ιδίως τον Πρόεδρο τον κ. Σάββα Λόρτο, τον Πρόεδρο της Επιτροπής Πρωταθλημάτων κ. Λάμπρο Τάκη και φυσικά τον Ειδικό γραμματέα τον κ. Παπακώστα Λεωνίδα, τον Γενικό γραμματέα του Θερμαϊκού Θέρμης τον κ. Μεταλούλη Αχιλλέα και όλη την Επιτροπή του Γυναικείου μπάσκετ του Θερμαϊκού Θέρμης για την πραγματοποίηση της εκδήλωσης.

 

*Επίσης κλείνοντας θα ευχαριστήσουμε την κ. Ντίνα Δημητριάδου,τη φωτογράφο και οπερατέρ του ΠΚ Νεάπολης και την κ. Ντιάνα Κιλινκαρίδου για το υλικό που προσέφεραν, ενώ η στήλη υπόσχεται ότι δεν τελειώνει εδώ...

 

Εκ της Συντακτικής ομάδας του BASKETMANIAK.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια