Ξεχωρίζει με τις εμφανίσεις της στην Α2 γυναικών η πανύψηλη Ελεάννα Κρανιώτη του Λασσάνη Κοζάνης

Μια από τις παίκτριες που εντυπωσιάζουν στο πρωτάθλημα της Α2 γυναικών και στον 3ο όμιλο με τη φανέλα του Λασσάνη Κοζάνης είναι η Ελένη-Αννα (Ελεάννα) Κρανιώτη.

 

Η παίκτρια είναι γεννημένη στις 04/04/97, παίζει στη θέση σέντερ (5) και έχει ύψος 1.95. Είναι φοιτήτρια στο πρώην ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας στο τμήμα ηλεκτρολόγων μηχανικών. Φέτος αγωνίζεται ξανά μετά από δύο χρόνια αποχής από το παρκέ λόγω τραυματισμού αλλά και COVID-19.

 

Ασχολείται με το μπάσκετ από την ηλικία των 10 ετών. Ξεκίνησε από τον Λασσάνη και  παραμένει μέχρι και τώρα στην ιδία ομάδα. Έχει πάρει μέρος στους Πανελλήνιους αγώνες κορασίδων Ενώσεων και Τοπικών Επιτροπών της ΕΟΚ, με την μικτή Βορρά το 2010 (όταν κατέλαβαν την πρώτη θέση) και το 2011.

 

Επιπλέον έχει συμμετάσχει στο 28ο τουρνουά Χριστουγέννων κορασίδων  «Πέτρος Καπαγέρωφ» και στην προετοιμασία της εθνικής παγκορασίδων δύο φορές.  Το 2019 έγινε και διαιτητής στο μπάσκετ.

 

«Δίπλα μου σε όλη την αθλητική μου πορεία είχα πάντα να με στηρίζουν τον πατέρα μου αλλά και την μητέρα μου όσο ήταν εν ζωή. Στόχος μου είναι να καταφέρω να αγωνιστώ στην Α1 κατηγορία ή ακόμα και σε κάποια ομάδα στο εξωτερικό», τονίζει σε μία μικρή της δήλωση.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια