er

Τέλος από τη ΜΕΝΤ ο Ποργιόπουλος

 

Με ανάρτησή του σε σελίδα κοινωνικής δικτύωσης, ο Στέργιος Ποργιόπουλος, ανακοίνωσε την αποχώρησή του από την τεχνική ηγεσία των ανδρών της ΜΕΝΤ:

 

«Συζητώντας σε συναινετικό κλίμα σήμερα με την διοίκηση της ΜΕΝΤ, αποφασίσαμε από κοινού την λήξη της συνεργασίας μας. Λαμβάνοντας υπόψιν την έλλειψη κινήτρων, λόγω του διαφαινόμενου υποβιβασμού της ομάδας, μετά τους σοβαρούς τραυματισμούς 3 βασικών αθλητών και την αδυναμία αναπλήρωσης τους, κρίναμε αμφότεροι σωστό να συνεχίσει η ομάδα το υπόλοιπο του πρωταθλήματος, μετά και από δική μου πρόταση, με τον συνεργάτη μου, ως πρώτο προπονητή. Έδωσα έναν τίμιο αγώνα, έχω την συνείδηση μου καθαρή, αποχαιρετώ τους παίκτες, τους συνεργάτες μου και την διοίκηση με ένα ευχαριστώ για την συνεργασία μας».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια