Αθηνά Γιαννούδη: «Θέλω να πετύχω τους στόχους που έχω θέσει»

 

Το BASKETMANIAK συνεχίζει τα αφιερώματα στις πρώτες σκόρερ και μπόμπερ της Α2 Εθνικής κατηγορίας Γυναικών και σήμερα θ' ασχοληθεί με τον 4ο όμιλο, από όπου θα μιλήσει η πρώτη σκόρερ του, η Αθήνα Γιαννούδη του Ηρακλή. Η συνέντευξη παραχωρήθηκε στον Νεκτάριο Ιωαννίδη. Έγινε και μια απονομή από τη σελίδα , όμως για τεχνικούς λόγους δεν υπάρχει φωτορεπορτάζ.

 

Πώς ξεκίνησες το μπάσκετ;

 

«Από μικρή μου άρεσε ο αθλητισμός. Ξεκίνησα με την κολύμβηση, όμως στα 12 με κέρδισε οριστικά το μπάσκετ».

 

Περίμενες ότι θα είσαι στην πρώτη θέση των σκόρερ;

 

«Η αλήθεια είναι ότι δεν το επεδίωκα και φυσικά δεν το περίμενα. Σ' αυτό συνέβαλε ο κόουτς και οι νεαρότερες συμπαίκτριές μου».

 

Θέλω τη γνώμη σου για το επίπεδο του γυναικείου μπάσκετ

 

«Υπάρχει πτώση σίγουρα, ενώ συνέβαλε δυστυχώς και ο Covid 19. Πρέπει να γίνουν οι κινήσεις της δεκαετίας του '90 για να βελτιωθεί».

 

Πώς αισθάνεσαι που είσαι η μικρότερη παίκτρια στην Α2 ως προς την πρωτιά;

 

«Το θεωρώ τιμή μου  και μπορώ να μάθω περισσότερα απ' τις αντίπαλές μου και να το χρησιμοποιήσω ως κίνητρο για να βοηθήσω τις συμπαίκτριές μου».

 

Σύγκριση του επιπέδου μπάσκετ Θεσσαλονίκης και Αθηνών.

 

«Στην Αθήνα υπάρχει πλήθος ακαδημιών και φυσικά των κοριτσιών που αναδεικνύονται. Παράλληλα η Αθήνα είναι και ένα επίπεδο πιο πάνω από τη Θεσσαλονίκη. Άρα χρειάζονται βελτιώσεις στη Θεσσαλονίκη για την εύρυθμη λειτουργία των ακαδημιών».

 

Ποιοι είναι οι καλύτεροι παράγοντες στο χώρο;

 

«Με όσους συνεργάστηκα τα πήγα άριστα είτε παράγοντες, είτε προπονητές και προσπάθησα να πάρω τα καλύτερα».

 

Σκιαγράφηση της Αθήνας Γιαννούδη σε 5-10 σειρές.

 

«Είμαι δυναμικός χαρακτήρας και θέλω να πετύχω τους στόχους που έχω θέσει».

 

Σου τηλεφωνεί αύριο το πρωί η Άννυ Κωνσταντινίδου και σου λέει: Συγχαρητήρια Αθηνά για την πρωτιά, θέλω να μου πεις ιδέες για την άνοδο του γυναικείου μπάσκετ.

 

«Το πρώτο μέλημα πρέπει να είναι η σωστή οργάνωση των ακαδημιών καθώς από εκεί θα βγει το υλικό που θα συντηρήσει τις ομάδες και θα τροφοδοτήσει τα γυναικεία τμήματα. Ακόμη πρέπει να υπάρχει τηλεοπτική κάλυψη και να υπάρξουν και συμβόλαια. Τέλος τον κυριότερο ρόλο θα παίξει η κατεύθυνση από το σχολείο. Οταν θα υπάρξει προβολή λογικά θα έρθουν και οι χορηγοί, ενώ τον κυριότερο ρόλο παίζει πάντα η παιδεία των κόουτς».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια