Σας ενημερώνουμε ότι ο εξ
αναβολής αγώνας Παναχαϊκή-Εργοτέλης για την 7η αγωνιστική του Πρωταθλήματος της
Γ’ Εθνικής Ανδρών (1ος Όμιλος), ο οποίος θα διεξαχθεί στις 30/1/2022, θα
τελεσθεί κεκλεισμένων των θυρών μετά την υπ’ αριθ. 5/5-01/2022 απόφαση του
Κεντρικού Συμβουλίου της ΕΟΚ.
Δικαίωμα εισόδου στο
γήπεδο έχουν συνολικά 30 άτομα από το κάθε σωματείο και συγκεκριμένα οι
αθλητές, οι δύο προπονητές ο γιατρός, ο φυσιοθεραπευτής και 14 ακόμη άτομα που
αναγράφονται σε ειδική κατάσταση (άρθρο 82 ομαδικές ύβρεις -8 κανονισμών ΕΟΚ).
















0 Σχόλια