Χωρίς προβλήματα η πρώτη εβδομάδα προετοιμασίας των γυναικών του ΠΑΟΚ

 

Την πρώτη εβδομάδα προπονήσεων ολοκλήρωσε χωρίς προβλήματα, το τμήμα γυναικών του ΠΑΟΚ.

 

Οι παίκτριες του «Δικεφάλου», υπό τις οδηγίες του προπονητή Κώστα Κεραμιδά, ανεβάζουν μέρα με τη μέρα «στροφές», με το πρόγραμμα των προπονήσεων να είναι επικεντρωμένο στην φυσική κατάσταση.

 

Στις προπονήσεις παρών είναι πάντα και ο έφορος του τμήματος, Βασίλης Αγγελίδης, ο οποίος στην πρώτη προπόνηση καλωσόρισε τις παίκτριες και τις μίλησε για τους φετινούς στόχους του τμήματος.

 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια