Την Παρασκευή 27 Αυγούστου
οι αθλητές της παιδικής και εφηβικής ομάδας του ΜΑΣ Ευάγγελος Μαντουλίδης
υποβλήθηκαν σε ιατρικές εξετάσεις. Η ιατρός Στεφανία Τότσκα, βρέθηκε για άλλη
μία φορά στο πλευρό των ομάδων.
Τα Εκπαιδευτήρια Ε.
Μαντουλίδη και ο ΜΑΣ Ευάγγελος Μαντουλίδης ευχαριστούν θερμά την ιατρό για την
πολύτιμη συμμετοχή της στο πρόγραμμα αθλητισμού των ομάδων τους.

















0 Σχόλια