Μετά από ένα χρόνο
παραμονής στην Νίκη Βόλου και στο πρωτάθλημα της Β' Εθνικής ο Στέφανος Διγενής
επιστρέφει στην Αγριά.
Ο παίκτης αναμένεται να
έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στην προσπάθεια της ομάδας στο απαιτητικό πρωτάθλημα
της Γ' Εθνικής καθώς έχει πολλές συμμετοχές και παραστάσεις στα εθνικά
πρωταθλήματα.

















0 Σχόλια