Από τη Δευτέρα 16/8
ξεκίνησαν την προετοιμασία το ανδρικό τμήμα της Αρετσούς ενόψει της συμμετοχής
του στο πρωτάθλημα της Β΄ Εθνικής κατηγορίας, καθώς και τα αγωνιστικά τμήματα
του συλλόγου (εφηβικό και παιδικό).
Οι προπονήσεις για
τις πρώτες εβδομάδες είναι καθημερινά
διπλές και περιλαμβάνουν τόσο ασκήσεις φυσικής κατάστασης όσο και προπόνηση στο
γήπεδο.
Την Δευτέρα 23/8 έγινε και
η πρώτη προπόνηση του προ παιδικού τμήματος ενώ σταδιακά ξεκινούν και το μίνι
(30/8), καθώς και οι ακαδημίες στις 4/9.

















0 Σχόλια