Aπό την ΕΚΑΣΘ ανακοινώθηκε
ότι από αύριο Τετάρτη 01/09/2021 (10:00 έως 16:00) οι εκπρόσωποι των σωματείων
της μπορούν να παραλαμβάνουν από τα γραφεία της, με την προσκόμιση σχετικής
εξουσιοδότησης, τα δελτία και τα αυτοκόλλητα των αθλητών-τριών τους για την
αγωνιστική περίοδο 2021-22.
Επισημαίνεται ότι για την
είσοδο στο κτίριο των γραφείων της Ένωσης απαραίτητη είναι η χρήση μάσκας.

















0 Σχόλια