Παραλαβή αυτοκόλλητων και δελτίων αγωνιστικής περιόδου 2021-2022 από την ΕΚΑΣΘ

 

Aπό την ΕΚΑΣΘ ανακοινώθηκε ότι από αύριο Τετάρτη 01/09/2021 (10:00 έως 16:00) οι εκπρόσωποι των σωματείων της μπορούν να παραλαμβάνουν από τα γραφεία της, με την προσκόμιση σχετικής εξουσιοδότησης, τα δελτία και τα αυτοκόλλητα των αθλητών-τριών τους για την αγωνιστική περίοδο  2021-22.

 

Επισημαίνεται ότι για την είσοδο στο κτίριο των γραφείων της Ένωσης απαραίτητη είναι η χρήση μάσκας.

 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια