Εχοντας προβάδισμα από την
αρχή του αγώνα και παίρνοντας σημαντική διαφορά στο δεύτερο και το τέταρτο
δεκάλεπτο, οι κορασίδες του Αρη επικράτησαν εκτός έδρας του ΠΑΟΚ με 75-62.
Δεκάλεπτα:
11-15, 23-38, 44-50, 62-75
Διαιτητές:
Κασαπίδης Θ.-Καρμπά
ΠΑΟΚ (Παπαδόπουλος-Αγγελίδης): Γρηγορίου 4, Μηνοβγίδου, Στεφανάκη 12(1), Τόλη 5, Παντώτη 35(2), Κεσίδου 6(1), Γιαννακάκη, Καπόνη, Σούμπαση.
Αρης (Τσαμπούρη-Συρόπουλος): Παρακεντέ 5, Βαλαβάνη 8, Αθανασίου 14, Καπουκρανίδου 6, Καλόγηρου 8(2), Παπαχρήστου 18, Ρίμπα 16(1), Τόλιου.

















0 Σχόλια