Ο προπονητής της Εθνικής
γυναικών, Βασίλης Μασλαρινός, δήλωσε μετά τη λήξη του σημερινού φιλικού με τη
Σλοβακία:
«Ξεκινήσαμε νευρικά το παιχνίδι. Ήμασταν χαλαροί στην άμυνα με
αποτέλεσμα να δώσουμε ελεύθερα σουτ στη Σλοβακία που τα έβαλε και κλείσαμε το
πρώτο δεκάλεπτο οχτώ πόντους πίσω στο σκορ. Προσπαθήσαμε στη συνέχεια να
διορθώσουμε τα λάθη και η ομάδα να γίνει πιο επιθετική και τα καταφέραμε σε
μεγάλο βαθμό. Θεωρώ ότι μας στοίχισε ο τραυματισμός της Σωτηρίου που έπαθε
διάστρεμμα στο τρίτο δεκάλεπτο. Κρατάμε ότι αντιδράσαμε μετά το κακό ξεκίνημα,
αλλά είναι σημαντικό η ομάδα να είναι συγκεντρωμένη από το πρώτο μέχρι το
τελευταίο λεπτό».




















0 Σχόλια