Πήραν το ντέρμπι του Πανοράματος οι παίδες του ΑΣ

Καλύτεροι στην επανάληψη οι παίδες του ΑΣ Πανόραμα επικράτησαν στο ντέρμπι της περιοχής με 53-47 των Πρωταθλητών Πανοράματος. Το δεύτερο παιχνίδι των δύο ομάδων θα διεξαχθεί την Παρασκευή στις 21:30.

 

Δεκάλεπτα: 12-14, 27-30, 33-43, 47-53

Διαιτητές: Στούμπος-Αγγελίδης

Πρωταθλητές Πανοράματος(Λαζάρου-Χριστοδουλίδης): Καλογήρου 19(2), Κουκίδης, Καραμήτσιος 4, Πόλατ, Γαλαρινιώτης 5(1), Λαφτσίδης, Κινάλης, Μυστίκης, Μπιτσόλας 10, Γερουτσόγλου 9.

ΑΣ Πανοράμα(Ριτζαλέου-Κρίτσας): Σιδεράς 5,Τσανακτσίδης 6, Παπαμανώλης 22(1), Ποιμενίδης Γ., Κεσσόπουλος 3, Ποιμενίδης Α. 7, Τσέτης 10, Μάνος, Καγιόγλου.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια