Ανανέωση συνεργασίας του Ολυμπιακού με την Εβίνα Σταμάτη-Τι δήλωσε η παίκτρια

 

O Ολυμπιακός ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας του με την Εβίνα Σταμάτη. Η Ελληνίδα γκαρντ υπέγραψε το νέο της συμβόλαιο και παραμένει στο δυναμικό της ομάδας γυναικών του συλλόγου. Μετά την ανανέωση της συνεργασίας η αρχηγός της ομάδας δήλωσε στο olympiacossfp.gr τα εξής:

 

«Είμαι πολύ χαρούμενη που παραμένω στην ομάδα που αγαπώ για άλλη μια χρονιά. Είμαι πολύ αισιόδοξη για τη νέα σεζόν και ανυπομονώ να ξεκινήσουμε τις υποχρεώσεις μας, κυρίως σε Ευρώπη που μας έλειψε αυτή τη χρονιά. Εύχομαι πρώτα απ’ όλα υγεία και να επιτραπεί ο κόσμος μας στα γήπεδα γιατί τον χρειαζόμαστε πάντα».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια