Η ΕΚΑΣΘ ενημερώνει τους
αθλητές, προπονητές και διαιτητές των αγώνων της Ένωσης για τους οποίους είναι
υποχρεωτική η διενέργεια τεστ αντιγόνου για COVID-19, ότι σύμφωνα με νεότερη
οδηγία των υπευθύνων για το υγειονομικό πρωτόκολλο των αγώνων καλαθοσφαίρισης,
από σήμερα 14.6.2021 απαλλάσσονται της υποχρέωσης αυτής όσοι αποδεδειγμένα με
σχετικό έγγραφο έχουν νοσήσει από
COVID-19 το τελευταίο τρίμηνο πριν την ημερομηνία διεξαγωγής του αγώνα.

















0 Σχόλια