Διακρίσεις για την Ιωάννα
Κριμίλη και την Ελενα Τσινέκε στο τέλος της κανονικής περιόδου στο NCAA. Η Κριμίλη αναδείχθηκε το νέο πρόσωπο της χρονιάς,
βρήκε τη θέση της στην καλύτερη πεντάδα και την καλύτερη πεντάδα πρωτοετών, ενώ
για 11η φορά φέτος ήταν και η πρωτοετής της εβδομάδας με το Σαν Φραντσίσκο.
Η
Τσινέκε αναδείχθηκε πρωταθλήτρια της AAC με το
Σάουθ Φλόριντα. Η ίδια στον τελευταίο αγώνα, στη νίκη με 65-62 επί του UCF σημείωσε 12 πόντους.

















0 Σχόλια