Στηρίζει Αγγελίδη και η Τελίδου

 

Η Δήμητρα Τελίδου έγραψε πριν από λίγο στο facebook τα εξής:

 

«Θέλω να ευχηθώ από καρδιάς καλή επιτυχία στον κ. Βασίλη Αγγελίδη στην προσπάθεια που κάνει για την εκλογή του στην ομοσπονδία της καλαθοσφαίρισης. Βασίλη περάσαμε τρεις υπέροχες και αξέχαστες αγωνιστικές χρονιές μαζί με την ομάδα του ΠΑΟΚ. Ξέρω πόσο αγαπάς αυτό που κάνεις και γνωρίζω πόσα πολλά μπορείς ακόμη να προσφέρεις σε αυτόν τον χώρο. Καλή δύναμη και καλή επιτυχία στον αγώνα σου...»

 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια