Την Κυριακή στις 12 το
μεσημέρι είναι προγραμματισμένη η επιστροφή στη δράση για τον ΟΑ Χανίων.
Όπως γράφει το https://www.mirrorsports.gr
το συγκρότημα του Λευτέρη Θεοδωράκη προετοιμάζεται για το παιχνίδι της Κυριακής
που θα γίνει στα Χανιά, απέναντι στη Νίκη Λευκάδας.
Ο Λευτέρης Θεοδωράκης θα
έχει στη διάθεσή του τόσο την Ντράμοντ όσο και την Μπιν που ταξιδεύει για Χανιά
και αναμένεται να πατήσει γήπεδο την Τετάρτη, επιστρέφοντας στην παλιά της
ομάδα.
Ο ΟΑΧ έχει στόχο να μείνει
στην εξάδα και να παίξει στα play off, ενώ στόχος αποτελεί και το Κύπελλο
Ελλάδας, με την πρόκριση στο Final-4 να είναι πολύ πιθανή.

















0 Σχόλια