Στον ΚΑΟ Δράμας Μασάδης και Μπέσσας-Οι πρώτες τους δηλώσεις

Ο Βασίλης Μασάδης αποτελεί την πρώτη μεταγραφή του ΚΑΟΔ για την επόμενη αγωνιστική περίοδο, όπου η ομάδα της Δράμας θα αγωνίζεται στο πρωτάθλημα της Γ Εθνικής.

Ο 19χρονος αθλητής, αγωνίζεται στην θέση του playmaker και έχει παίξει σε πολλούς ιστορικούς λόγους, όπως οι Τιτάνες Δράμας, ο Απόλλωνας Δράμας και ο Γ.Σ  Ελευθερούπολης. Προέρχεται από μπασκετική οικογένεια και ο πατέρας του Γρηγόρης, έχει αγωνιστεί και ο ίδιος με την φανέλα του ΚΑΟΔ.

Το πρώτο μεταγραφικό απόκτημα της ομάδας, μίλησε στην «Εργασία... συν» για την επιστροφή του στη Δράμα και για την παρουσία του στην επόμενη χρονιά στον ΚΑΟΔ. Συγκεκριμένα, ανέφερε: «Είμαι ενθουσιασμένος με την επιστροφή μου στην Δράμα και στον ΚΑΟΔ. Υπάρχει μεγάλος σεβασμός προς την τωρινή διοίκηση με την οποία έχω προσωπικές σχέσεις από μικρός. Έχει δημιουργηθεί ένα πλάνο το οποίο ελκύει κάθε Δραμινό παίκτη, με σκοπό την επιστροφή της ομάδας εκεί που ανήκει. Είμαι έτοιμος να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό».

Παίκτης του ΚΑΟ Δράμας θεωρείται για τη νέα αγωνιστική χρονιά ο ταλαντούχος αθλητής Δημήτρης Μπέσσας. Ο Δραμινός αθλητής έχει αποκτήσει πολλές εμπειρίες καθώς, έχει αγωνιστεί στις εξής ομάδες: Τιτάνες Δράμας, ΠΑΟΚ, Ελευθερούπολη, αλλά και Πρωτέα Γρεβενών.

Δείτε τις πρώτες του δηλώσεις ως μέλος του ΚΑΟΔ στην εφημερίδα «Εργασία… συν»:

«Νιώθω ιδιαίτερα χαρούμενος με την επιστροφή μου στην ομάδα της πόλης μου, τον ΚΑΟΔ, καθώς και για το ότι θα αγωνιστώ ξανά με συμπαίκτες μου από τα προηγούμενα χρόνια. Φυσικά, είμαι χαρούμενος και γιατί θα βρίσκομαι δίπλα στα μέλη της διοίκησης που τα γνωρίζω και με στηρίζουν από πολύ μικρή ηλικία. Το γεγονός ότι η ομάδα έχει στόχο την άνοδο στη Β’ Εθνική κατηγορία αποτελεί για μένα μεγάλη πρόκληση και είμαι αποφασισμένος να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό ώστε να τον πετύχουμε».

Από την άλλη ο πρόεδρος του συλλόγου Σάββας Γρηγοριάδης είπε:

«Κάνουμε μια μεγάλη προσπάθεια φέτος να φέρουμε το καλύτερο υλικό που έχει περάσει από τη Δράμα. Στόχος μας να συγκεντρώσουμε τους Δραμινούς μπασκετμπολίστες και με προσθήκη 2-3 ακόμη παικτών από άλλους Νομούς να πρωταγωνιστήσουμε. Είμαστε “καταδικασμένοι” να βγούμε πρωταθλητές και να αλλάξουμε κατηγορία. Ο ΚΑΟΔ πρέπει να πάει στη θέση που του αξίζει».


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια