Το ΔΣ του Αριστοτέλη Επανομής μετά από τηλεδιάσκεψη της πλειοψηφίας των μελών του και βάση των ανακοινώσεων του Πρωθυπουργού κ. Μητσοτάκη και του Υφυπουργού Αθλητισμού κ. Αυγενάκη για τα μέτρα έναντι της πανδημίας του Covid-19, αποφάσισε την αναστολή λειτουργίας όλων των Ακαδημιών και Αναπτυξιακών τμημάτων της σεζόν 2019-2020. Το τμήμα Ανδρών θα αναμένει τις αποφάσεις των ομοσπονδιών για την τύχη των Πρωταθλημάτων.
Αποφασίζεται επίσης η αναστολή πληρωμής συνδρομών για όλες τις Ακαδημίες και Αναπτυξιακά τμήματα από 15 Μαρτίου μέχρι και τέλη Ιουνίου.
Το Σάββατο 9/5 από τις 11:00 μέχρι τις 13:00 και την Δευτέρα 11/5 από τις 18:00 μέχρι τις 20:00, τα γραφεία του συλλόγου θα είναι ανοιχτά για τυχόν οφειλές προ του Μαρτίου. Επίσης τις ίδιες ώρες και ημέρες θα μπορείτε να παίρνεται πληροφορίες στο τηλέφωνο 6940677072.
Είναι πολύ σημαντικό ο σύλλογος να βγει αλώβητος από αυτήν την ιστορία και να μπορεί να στηρίξει τους προπονητές του.
Επίσης, το αμέσως επόμενο διάστημα θα υπάρξει επικοινωνία με τους γονείς που έχουν πληρώσει τις συνδρομές ολόκληρης της σεζόν, για να υπάρξει διευθέτηση τους θέματος.
Το ΔΣ του συλλόγου προετοιμάζεται ήδη για την ερχόμενη χρονιά 2020-2021 η οποία εφόσον θα υπάρχει η σχετική άδεια λειτουργίας των αθλητικών Συλλόγων, θα ξεκινήσει την Δευτέρα 31 Αυγούστου για όλες τις Ακαδημίες και τα Αναπτυξιακά τμήματα.
Στις αμέσως επόμενες ημέρες θα δημοσιευθεί και η ανακοίνωση με την λειτουργία του ΚΔΑΠ του Αριστοτέλη Επανομής για την χρονιά 2020-2021.

















0 Σχόλια