Αντίο με ευχαριστίες από τον Θοδωρή Αλεξανδρίδη

Ο, πρώην πλέον, τεχνικός του Ζέφυρου Θοδωρής Αλεξανδρίδης, έκανε πριν από λίγο την ακόλουθη ανάρτηση:

«Μετά από δέκα χρόνια ήρθε η ώρα να πω στο σύλλογο που με μεγάλωσε μπασκετικα αντίο. Σαν αθλητής και μετά σαν προπονητής..

Μετά από δέκα χρόνια ως προπονητής ακαδημιών, προπονητής μίνι, παιδικού, προπαιδικού, εφηβικού, Κ20 και αντρικού έδωσα τα πάντα με τους αθλητές μου και όλους τους γονείς. Τς ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου που εμπιστεύτηκαν τα παιδιά τους και με άφησαν να τα μεγαλώσω μπασκετικά..

Για το γυναικείο θα πω ένα τεράστιο ευχαριστώ στους συνεργάτες μου και φίλους μου Κοσμά Ουρκέρογλου και Κώστα Γιάνναρο που δώσανε και τη ψυχή τους. Όπως φυσικά και τα κορίτσια που δίνανε όλο τους το είναι.

Για το αντρικό θα πω απλά ένα τεράστιο ευχαριστώ στη προπονήτρια, συνεργάτη, φίλη, στη ψυχή της ομάδας, Σαμαρά Ελισάβετ (πόσα πράγματα έκανες μωρή τρέλα), που μαζί την πρώτη χρονιά με τον Κώστα Γιάνναρο (Περαία Θεσσαλονίκη ρε φίλε πόση ώρα έφαγες;)και κόουτς Ζελενίτσα (δύναμη είσαι) κάναμε την υπέρβαση και φτάσαμε κοντά στην άνοδο.

Η φετινή χρονιά μπορεί να ήταν δύσκολη όσο αναφορά τους τραυματισμούς αλλά η προσπάθεια όλων των παιδιών και της κόουτς Ελισάβετ (φέτος και αν δεν έκανες τα πάντα) καθώς και του γυμναστή Κώστα Μαυράκη ήταν παραπάνω από μια απλή συνεργασία. Δύο χρόνια παιχταράδες μου.Σας ευχαριστώ έναν έναν ξεχωριστά..

Δεν μπορώ να ξεχάσω μέσα σε όλα αυτά τον πιο δυνατό κρίκο... Την έφορο, αντιπρόεδρο, φίλη για την ατελείωτη όρεξη να βοηθήσει την ομάδα και εμένα, Βούλα Στεργάκη (αν δεν ήσουν και εσύ..)

Ευχαριστώ το σύλλογο και τους ανθρώπους Γεώργιο Κώνστα και Κώστα Μιχαηλίδη γι τη συνεργασία μας όλα αυτά τα χρονιά. Δυστυχώς δεν βρέθηκε η χρυσή τομή συνεργασίας για τα επόμενα χρόνια, γιατί οι συνθήκες δεν θα ήταν ιδανικές.

ΥΓ: Ευχαριστώ ξανά όλους που ήταν κοντά μου, μακάρι να μπορούσα ξεχωριστά όλους αθλητές και προπονητές να τους ευχαριστήσω.

ΥΓ1: Είμαι κοντά σας για ότι χρειαστείτε παιχταράδες μου».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια