Τεράστιο πρόβλημα στις σχέσεις Γυμνόπουλου και Αίαντα Ευόσμου-Τι δήλωσε ο κόουτς, τι απαντά η διοίκηση του συλλόγου

Ο Φοίβος Γυμνόπουλος έγραψε πριν από λίγο στο facebook τα παρακάτω:

«Το τελευταίο διάστημα η ομάδα πέραν των σοβαρών τραυματισμών που είχε, δέχεται και στοχευμένη επίθεση καθημερινά που αποδέκτη έχει εμένα,  το προπονητικό team και κατ΄ επέκταση τους παίκτες της ομάδας από άνθρωπο γύρω απ την ομάδα οποίος έχει σαν στόχο την απομάκρυνσή μου.

Κύριοι την δουλειά μου όλοι την ξέρουν στον σύλλογο αυτά τα χρόνια καθώς και την ακεραιότητα  του χαρακτήρα μου. «Η λάσπη δε κολλάει παντού» όσο και όπου και να την ρίξετε.

Οι συνεργάτες μου κι εγώ προσπαθήσαμε με σκληρή δουλειά να οργανώσουμε και να λειτουργήσουμε με ευπρέπεια και επιτυχίες τα τμήματα του συλλόγου.

Αισθανόμαστε ευθύνη απέναντι σε όλα τα τμήματα και τις ακαδημίες μπάσκετ του Αίαντα που γονείς και παιδιά μας δείξανε αγάπη και εμπιστοσύνη.

Καλούμε  την διοίκηση να πάρει μια απόφαση ή να φύγουμε με περηφάνια  όπως ήρθαμε ή να μείνουμε και να κάνουμε την δουλειά μας απερίσπαστα χωρίς τρικλοποδιές και εμπόδια».

Η διοίκηση του Αίαντα Ευόσμου ανακοίνωσε ότι: «μένει άναυδη και πιάνεται εξ απήνης με τις δηλώσεις του προπονητή της Φοίβου Γυμνόπουλου και βρίσκεται προ τετελεσμένων γεγονότων όσον αφορά την έκβαση της συνεργασίας με τον σύλλογο καθώς ο προπονητής μας είχε την αμέριστη στήριξή μας, παρ' ότι τα αποτελέσματα δεν ήταν τα αναμενόμενα. Παρ' όλα αυτά ο Αίαντας ήταν είναι και θα είναι ένα από τα μεγαλύτερα σωματεία της Θεσσαλονίκης και δεν θα δεχτεί από κανέναν να μπει σε θέση εκβιασμού και απειλών ιδιαίτερα όταν με δόλιο τρόπο εμπλέκουν και την οικογένειά του δηλαδή τα παιδιά του συλλόγου. Η διοίκηση δεν θα επιτρέψει σε κανέναν να "φανεί" άβουλη και να μπει σε παιχνίδια εντυπώσεων για κανενός τα συμφέροντα».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια