Το ΔΣ του ΑΟ Αγρινίου
ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας με το Σπύρο Σταμίρη. Ο 21χρονος power forward
αποκτήθηκε πέρσι από την ομάδα και θα συνεχίσει να βρίσκεται στο ρόστερ της τον
επόμενο χρόνο.
«Του ευχόμαστε υγεία και επιτυχίες με τα χρώματα της ομάδας μας
και τη νέα αγωνιστική περίοδο», αναφέρει η ανακοίνωση.

















0 Σχόλια